کلاهبرداری با ترفند شارژ تلفن همراه

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 18 شهریور

ترفندی جدید در فضای مجازی که شارژ تلفن‌همراه شهروندان را به بهانه‌دادن شارژ بیشترخالی می‌کرد. سرهنگ اسدا… زحمتکش رئیس  پلیس فتای کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتای استان نسبت به از دست رفتن شارژ تلفن‌همراه خود شاکی و خواستار پیگیری آن شد.

وی گفت: بر اساس این گزارش، پس ازبررسی‌های پلیسی مشخص شد، شاکی برای شارژ بیشتراز ترفندهایی استفاده کرده که درسایت‌ها و وبلاگ‌ها به بهانه ازدیاد شارژ گذاشته می‌شود.زحمتکش افزود: با اقدامات صورت گرفته و انجام استعلامات لازم ازمبادی ذی ربط کلاهبردار شناسایی و احضار شد.

کلاهبرداری با ترفند شارژ تلفن همراه, پورتال خبری فرهنگی گهر

 

وی گفت: متهم پس از بازجویی و مواجه‌شدن با دلایل و مدارک کافی به جرم خود اقرار و انگیزه خود را گرفتن شارژ بیشتر از افراد ساده‌لوح و طمع‌کار بیان داشت. زحمتکش گفت: متهم با قراردادن یک کد انتقال شارژ در وبلاگ و درج این که انجام این ترفند، شارژ شما را چندین برابرخواهد کرد و البته فقط سه بارمی‌توانید از این کد استفاده کنید، سعی در تحریک مخاطب برای استفاده از این کد داشت و با این شیوه از شهروندان کلاهبرداری صورت می‌داد.

رئیس پلیس فتا  به شهروندان هشدارداد: در صورت عدم‌آگاهی از ترفندهای شارژ از آنها استفاده نکرده و شارژهای خود را از طریق سایت‌های اپراتور و مراکز قابل اعتماد خرید کرده و راهنمای استفاده از ترفندهای شارژ را فقط از سایت‌های اپراتور همراه مربوطه بگیرند و فریب آگهی‌های شارژ بیشتر را نخورند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي