کلاهبرداری اینترنتی با عنوان موسسه خیریه

دسته بندي : حوادث,عمومی,⭐ اخبار
تاريخ : 3 دی

این روزها متاسفانه هر کسی به هر نحوی کلاهبرداری می کند ، ولی کلاهبرداری با عنوان موسسه خیریه خیلی وقیهانه و بد است

کلاهبرداری اینترنتی با عنوان موسسه خیریه, پورتال خبری فرهنگی گهر

computer-thief_zero_one_facebook_social_networking

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: برخی از افراد سودجو در شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری به نام مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه اقدام به کلاهبرداری و اخذ پول از شهروندان می‌کنند.
محسن محمودی اظهار داشت: به تازگی افرادی با درج شماره حساب بانکی در شبکه‌های اجتماعی به نام مراکز خیریه تبریز، بدون مجوز رسمی از سازمان‌های مربوطه و مؤسسات مرتبط، اقدام به اخذ پول از شهروندان می‌کنند که این اقدام کلاهبرداری محسوب می‌شود و قابل پیگیری است.

وی افزود: در این نوع کلاهبرداری افراد شیاد از احساسات پاک و انسان‌دوستانه شهروندان سوء استفاده می کنند و با اعلام شماره حساب‌های شخصی خود در شبکه ‌های اجتماعی یا فضای سایبری به نام یک مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه اقدام به اخذ مبالغی از شهروندان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی ضمن هشدار به شهروندان در رابطه با واریز وجه به بهانه مؤسسات خیریه و کمک به نیازمندان، قبل از تحقیق در رابطه با اصالت شماره حساب‌ها، خاطرنشان کرد: به کلیه شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت برخورد با چنین مواردی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۲۱۸۸۷۵۶ یا ایمیل AZ.SH_FATA@POLICE.IR به پلیس فتا اطلاع دهند.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي