کتک خور فیلم جدید شاهد احمدلو کلید خورد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر کتک خور فیلم جدید شاهد احمدلو کلید خورد  را در ادامه می خوانید

کتک خور فیلم جدید شاهد احمدلو کلید خورد

کتک خور فیلم جدید شاهد احمدلو کلید خورد

آخرین فیلمی که شاهد احمدلو در سینما کارگردانی کرده به سال 1387 و ساخت فیلم «موش» باز می‌گردد، او بعد از وقفه‌ای 9 ساله به تازگی دست به کار ساخت فیلم جدیدی با عنوان «کتک خور» شده که احتمالا تابستان امسال وارد مرحله تولید می‌شود. احمدلو این‌بار هم به سراغ یک فیلم‌نامه طنز رفته و تهیه‌کنندگی تازه‌ترین اثر او را سعید سعدی بر عهده خواهد داشت.

شاهد احمدلو قصد دارد چهارمین فیلم سینمایی خود را با نام «کتک خور» مقابل دوربین ببرد، او با بیان این که فیلم نامه این فیلم بر اساس طرحى از خودش توسط هومان فاضل به رشته تحریر در آمده است، به ما گفت: «اکنون فیلم نامه در حال بازنویسى است و آخرین مراحل نگارش نسخه نهایى در حال انجام است. تا آخر تیر ماه نگارش فیلم نامه به پایان مى‌رسد و از اوایل مرداد براى دریافت پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.» به گفته او، تهیه‌کنندگی این فیلم را سعید سعدى بر عهده دارد.

احمدلو درباره داستان فیلم نیز این‌طور توضیح داد: «فیلمم در مورد یک کتک خور قدیمى است که شانس و اقبال به او رو مى‌کند و خیلى زود به یک کتک زن تبدیل مى‌شود.»

این کارگردان درباره زمان تولید این اثر سینمایی نیز گفت: «طبق برنامه ریزى‌هاى اولیه که با سعید سعدى داشتیم «کتک خور» بعد از گرفتن پروانه ساخت از وزارت ارشاد، وارد مرحله اصلى پیش تولید در مرداد ماه شده و اواسط شهریور ماه فیلمبردارى آن شروع خواهد شد.»

او با بیان این‌که ساخت فیلم «کتک خور» از دغذغه‌هاى دو سه سال اخیرش بوده است، ادامه داد: «بعد از گذشت دو سال اکنون وارد مرحله جدى براى تولید و ساخت شده‌ام و همزمان با اقدام براى پروانه وارد مرحله اولیه پیش تولید خواهیم شد.»

احمدلو تا کنون «چند مى‌گیرى گریه کنى»، «اگه مى‌تونى منو بگیر» و «موش» را کارگردانی کرده است.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه