چهره بدون آرایش یک مدل همه را شوکه کرد!

تاريخ : 25 اردیبهشت

عصر ایران: چهره بدون آرایش و واقعی مدلی که برند معروف تجاری “اورال ” برای تبلیغ محصولاتش از او استفاده می کند خریداران این محصولات را شوکه کرد.

“اندی مک دوئل” از سال ۱۹۸۵ برای برند تجاری “اورال” یکی از بهترین و معتبر ترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسه به تبلیغ پرداخته است.

چهره او اخیرا روی پوسترهای تبلیغاتی مربوط به معرفی یک محصول جوانسازی پوست و ضد چروک استفاده شده است. اما اخیرا او در حالی شکار عکاسان شد که هیچ آرایشی به چهره نداشت و صورت او بسیار متفاوت از آنچه در آگهی های تبلیغاتی دیده می شود بود.

چهره بدون آرایش یک مدل همه را شوکه کرد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

“اندی” ۵۴ ساله است و همیشه در تصاویر بسیار جوانتر از سن خود و با صورتی بسیار شفاف و پوستی شاداب و درخشان دیده میشود ، اما این هنرپیشه معروف هالیوودی در حالی که از باشگاه ورزشی در لوس آنجلس به سوی خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.

چهره بدون آرایش یک مدل همه را شوکه کرد!, پورتال خبری فرهنگی گهر

بسیاری از بینندگان این تصاویر بعد از انتشار آنها اعلام کردند واقعا شوکه شده اند و همیشه فکر میکردند این معجزه محصولات “اورال ” است که این زن پوستی این چنین شفاف و زیبا دارد اما چهره واقعی این خانم حکایت دیگری را برای این برند تجاری رقم زد.

او اخیرا بازی در یک سریال تلویزیونی را به پایان رسانده است . دختر او ” سارا مارگارت” که زیبایی خاصی دارد نیز وارد دنیای مدلینگ شده و به نظر می رسد جانشین مناسبی برای مادرش باشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي