چند قاشق عسل فرودگاه آمریکا را تعطیل کرد

چند قاشق عسل فرودگاه آمریکا را تعطیل کرد

چند قاشق عسل فرودگاه آمریکا را تعطیل کرد

 

چندی پیش در خبرها آمده بود که آمریکا نصب اسکنر تمام بدن را در فرودگاه های خود اجباری کرده است، ولی گویا این تدابیر امنیتی شدید آنچنان که از اسمشان بر می آید کار ساز نبوده اند و مقداری عسل ساده، یکی از فرودگاه های آمریکا را ساعت ها به تعطیلی کشانده است.

پلیس ایالت کالیفرنیا اعلام کرد ماده مشکوکی که باعث تعطیلی یکی از فرودگاههای این ایالت در روز پنجم ژانویه و تخلیه مسافران آن شده بود، فقط کمی عسل معمولی بوده است.

ماجرا از این قرار است که دو تن از ماموران امنیتی فرودگاه به محتویات ساک یکی از مسافران مشکوک می شوند و ادعا می کنند که ماده خطرناکی در اثاثیه وی کشف کرده اند. بدنبال این قضیه، دستور تخلیه مسافران فرودگاه صادر شده و فرودگاه به مدت چند ساعت تعطیل می شود.

صاحب ساک به پلیس می‌گوید که فقط چند ظرف عسل همراه خود دارد ولی در کمال تعجب وقتی ماموران پلیس درب ظرفها را باز می کنند، دچار حالت تهوع می شوند . این مساله شک پلیس را دو چندان می کند.

آزمایشات اولیه حاکی از وجود ترکیبات خطرناک تی.ان.تی در محتویات این ظرف ها بوده است ولی پس از تحقیقات فراوان و چند ساعت معطلی مسافران بیچاره، پلیس اعلام می کند که هیچ ماده خطرناکی در کار نبوده است.

منبع : mpersian.com

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند