چطور برای خواندن مطالب در گوگل ریدر زبانه جدید باز نکنیم؟

 

آیا شما هم برای هر مقاله‌ای که می‌خواهید در RSS خود بخوانید زبانه جدید باز می‌کنید؟ پس برای جلوگیری از اتلاف وقت بیشتر در chorm این افزونه جدید را امتحان کنید.

 چطور برای خواندن مطالب در گوگل ریدر زبانه جدید باز نکنیم؟

برای دنبال کردن بسیاری از سایت‌ها مرتبا به RSS نیاز داریم و متاسفانه درست همان موقع که به یک مطلب عالی برمی‌خوریم اسنیپت‌های RSS قطع می‌شود. اغلب هم به این خاطر است که وب سایت می‌خواهد بر روی لینک‌هایش کلیک کنید. دلیل پشت این کار را قابل درک است اما همین مسئله باعث می‌شود که 10 زبانه باز شده برای خواندن داشته باشیم که زمان گشتن بین آنها گیج می‌شویم و تمرکز خود را هم از دست می‌دهیم.

برای جلوگیری از این مسئله از Google Reader Inline استفاده کنید. Inline ابزار بسیار مفیدی در chorm است که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به ترک کردن زبانه فعلی یا باز کردن زبانه جدید مقاله را به طور کامل لود کنید. بنابراین پس از اینکه مفاله را خواندید به جای اینکه بخواهید 3 ساعت در آن سایت سرگردان باشید (مثل ویکی پدیا) می توانید به راحتی به مقاله بعدی موجود در صف مراجعه کنید.
مرحله اول : Google Reader Inline  را برای chorm دانلود کنید. (برای دریافت روی لینک کلیک کنید)
مرحله دوم : برنامه را باز کنید و به Google Reader متصل می‌شوید.
مرحله سوم: بین مقاله‌های موجود در RSS  جست‌وجو کنید وبرای باز کردن مقاله دلخواه روی ذره بین شیشه‌ای کوچک بالای سمت چپ هر مقاله کلیک کنید.
همه کاری که باید انجام دهید همین است. به نظر شما این افزونه مفید نیست؟
گردآوری: گروه فناوری و اطلاعات گــهــر
منبع: خبر آنلاین
اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه