چرا دختر های جسور انتخاب اول مردان هستند

دسته بندي : عمومی
تاريخ : 11 مرداد

انتخاب اول مردانچه دختر هایی هستند ؟

دختر های جسور انتخاب اول مردان هستند. مردان همواره به دنبال شریک زندگی جسور بوده و هستند و این قاعده در دنیای امروزی نیز حکم فرماست. دختر های جسور همواره اولین و آخرین انتخاب یک مرد ایده آل خواهند بود.

چرا دختر های جسور انتخاب اول مردان هستند, پورتال خبری فرهنگی گهر

دختر های جسور انتخاب اول مردان

۱. دوست دارند پُز بدهند و احساس غرور می‌کنند

پسرها معمولا در جمع خودشان معمولا بر سر به دست آوردن دخترهایی شرط می‌بندند که با دیگران تفاوت‌هایی دارد. پسرها انگار با این کار جلوی دوستان خود پُز می‌دهند و به خود می‌بالند! بله پسرها به سمت دخترهایی کشیده می‌شوند که به دست آوردن‌شان از همه سخت‌تر است.

۲. دوست دارند به یک چیز خاص و منحصر بفرد برسند

آرزوی رسیدن به «بهترین» چیز بدی نیست. برای همین مردها تمام تلاش خود را می‌کنند تا خاص‌ترین زن را به دست بیاورند، آنها گاهی در این مسیر، تفاوت میان عشق و هیجان را تشخیص نمی‌دهند.

۳. به دنبال کسی هستند که به عنوان شریک زندگی با آنها بسازد

وقتی با کسی آشنا می‌شوند که با آنها جور و هماهنگ است، انگار نعمت بزرگی دریافت کرده‌اند. مردهایی که انتخابگرند به راحتی شریک زندگی خود را انتخاب نمی‌کنند. این افراد به دنبال جورترین فرد هستند تا زندگی مشترک خود را با او تشکیل بدهند. این دست مردها در مقایسه با بقیه، بسیار جدی‌تر و دقیق‌ترند.

۴. دوست دارند برتری خود را به چالش بکشند

پسرهایی که خودشان را سَرتر از دخترها می‌دانند همیشه سعی می‌کنند دخترها را خوار کنند. برای آنها راحت نیست که بپذیرند دخترها با آنها مساوی‌اند و تفاوتی بین‌شان نیست. در چنین شرایطی این تیپ پسرها به سمت دخترهایی کشیده می‌ؤوند که سرسخت و مستقل و قوی و نترس‌اند تا بتوانند برتری خود را به چالش بکشند.

۵. خود خواهی مردانه دارند

پسرها معمولا این باور را در سر دارند که دخترها فقط باید در محیط خانه و آشپزخانه باشند و فعالیت بیرون از خانه نداشته باشند اما وقتی دخترها پا به اجتماع می‌گذارند و بهتر از مردها عمل می‌کنند، انگار به غرور و خود کامگی بعضی از مردها لطمه وارد می‌شود! در چنین شرایطی پسرها به سمت دخترهای موفق و سرسخت کشیده می‌شوند تا غرور خودشان را راضی کنند.

۶. نگاهشان را به دخترها تغییر می‌دهند

در دنیای امروز، زنها ثابت کرده‌اند که توانمندی‌های‌شان چیزی از مردها کم ندارد و برای همین نگاهها را به سمت خودشان تغییر داده‌اند. حالا تمام دنیا وجود و حضور زنها را برای گردش درست جامعه ضروری می‌داند. بنابراین این هم می‌تواند دلیل دیگری باشد که مردها دوست دارند زنهایی را از آن ِ خود کنند که قوی‌اند و راحت به دست نمی‌آیند.

۷. دوست دارند همسرشان اعتماد بنفس خوبی داشته باشد

این هم یک دلیل دیگر برای تمایل مردها به دخترهایی که به دست آوردن‌شان سخت است. همه دوست دارند با کسی باشند که متکی به خود است و می‌تواند یک حامی قوی باشد. مردها عاشق زنهایی هستند که اعتماد بنفس بالایی دارند و با روح والای خود، زندگی را متکی به خود پیش می‌برند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي