چاپ کارت ویزیت

تاريخ : 24 مرداد

 کارت ویزیت به عنوان یک معرف عالی در مورد شغل و خدمات شما عزیزان می باشد که بسیاری از افراد تمایل به داشتن کارت ویزیت داشته اند . یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با کارت ویزیت است چاپ آن می باشد البته جنس و نوع کارت نیز در تاثیرگذاری آن بسیار مهم خواهد بود.

چاپ کارت ویزیت, پورتال خبری فرهنگی گهر

همیشه توصیه ما به مشتریان عزیز این است که چاپخانه ی را انتخاب کنند که دارای کیفیت عالی چاپ باشد. هر چند که اگر یک کارت ویزیت به بهترین شکل با ایده آل ترین رزولوشن طراحی شده باشد اما چاپخانه از دستگاههای پیشرفته استفاده نکند می تواند کار چاپی با کیفیت پایین و غیر قابل قبول به مشتری ارائه گردد.

 

چاپ کارت ویزیت در سایزهای مختلفی صورت می گیرد همچنین ممکن است مشتری درخواست کارت یک رو یا دو رو را داشته باشد. برای چاپ کارت ویزیت جنس کارت عبارت اند از گلاسه ، پی وی سی و … همچنین از روکش های سلفون مات، سلفون براق، سلفون مخملی، لمینیت مات، لمینیت براق، پی وی سی مات، پی وی سی براق، یووی موضعی برای آنها استفاده می شود.

معمولا سایز کارت ویزیت ها برای چاپ ۹۰*۶۰ ، ۸۵*۴۵ ، ۸۵*۴۸ و …. می باشد . عموما اگر به کاتالوگ چاپخانه دقت کنید سایزهای متفاوت برای طراحان عزیز نوشته می شود.

نکته : سعی کنید همیشه از بهترین جنس کارت ویزیت و طراح حرفه ی استفاده نمایید تا بتوانید میزان جذابیت و تاثیرپذیری کارت خود را به بهترین نحوه انجام دهید.

منبع: ChapAgha.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي