چاقی صورت با روغن خراطین + راهنما

دسته بندي : 💊 سلامت,پوست و مو
تاريخ : 26 آبان

در این بخش مطلب جدیدی برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کرده ایم که دعوت می کنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

عنوان مطلب جدیدی که در این قسمت از سایت گهر به آن می پردازیم:

چاقی صورت با روغن خراطین + راهنما

چاقی صورت با روغن خراطین + راهنما, پورتال خبری فرهنگی گهر

با روغن خراطین صورت خود را تپل کنید!

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی مردان استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است. خواص دارویی و درمانی روغن خراطین بسیار گسترده بوده، در ادامه این مطلب با طرز تهیه، طریقه مصرف و خواص این روغن بیشتر آشنا شوید.

طرز تهیه روغن خراطین
در گذشته و در طب سنتی ایرانی اولین بار دانشمند ایرانی ابوعلی سینا روغن خراطین را از کرم خاکی تهیه تمود و آن را با روغن زیتون و با روغن کنجد ترکیب کرده و برای درمان بیماری‌ها استفاده میکرد، اما امروزه با پیشرفت صنایع تبدیلی این روغن به صورت ۱۰۰ درصد خالص از نوعی کرم خاکی استخراج میگردد. یکی از ویژگیهای کرم خاکی قدرت تولید و ترمیم نیمه دیگر بدنش است زمانی که دو نیم میشود.. این ویژگی کرم خاکی باعث گردید تا استخراج ترکیبات شیمیایی بدن وی صورت گیرد که به آن خراطین گفته میشود.

کاربردهای روغن خراطین
حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن
از روغن خراطین به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده میگردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام
استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز نخواهد داشت.

از بین بردن خط اخم ، خط خنده و خط پیشانی و …
یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. امروزه یکی از اصلی ترین مواد گرانترین کرمهای جهان روغن خراطین است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد. برای آشنایی بیشتر با نحوه از بین بردن خط خنده، چروک صورت و … به وسیله گیاهان دارویی و با کمک طب سنتی مطالعه لینک زیر پیشنهاد میشود.

افزایش اندازه آلت تناسلی مردان
استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. همچنین استفاده از این روغن مشکل دیر انزالی مردان را برطرف میکند.

 تقویت و رشد موها
از دیگر خواص این روغن کمک به تقویت و رشد موها بوده، باعث شادابی و لطیف شدن مو میگردد.

 افزایش دهنده جریان خون در رگها
ماساژ  روغن خراطین روی موضع عضلات موضع مورد نظر، با افزایش خون رسانی، باعث تغذیه بهتر شده و در نتیجه سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله افزایش می‌یابد. همچنین به دلیل افزایش گردش خون یکی از روغنهای مورد استفاده در ماساز درمانی است و برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

چند نکته در مورد مصرف روغن خراطین
* جهت كسب نتيجه دلخواه لازم است روزي دو بار و به مدت يك الي دو ماه بصورت مداوم از روغن خراطين در موضع مورد نظر استفاده گردد.

* قبل از استفاده موضع مورد نظر رو به آرامي ماساژ دهيد تا پوست تحريك و جريان خون بيشتر شده و رنگ پوست مقداري قرمز شود سپس ماساژ را با استفاده از روغن خراطين ادامه دهيد تا روغن كاملا جذب پوست گردد .

كسايي كه خود داراي طبع و مزاج گرم هستن در صورت استفاده ممكن است دچار خشكي پوست و يا حتي جوش هاي ريز شوند كه در اين صورت لازم است بعد از استفاده از روغن خراطين از تركيب ماست و صدر آسياب شده بر موضع مورد نظر استفاده نماييد .

افرادي كه خود داراي طبع و مزاج معتدل يا سرد هستن در صورتي كه تمايل داشته باشن به جهت بالا بردن طبع گرمي روغن مي توانند مقداري پودر فلفل سياه ، فلفل قرمز ، دارچين ، زنجبيل و … ( ادويه هايي با طبع گرم ) به روغن خراطين اضافه نمايند .

لازم به ذكر است روغن خراظين در ابتدا تقريبا تيره يا قهوه اي رنگ هست ولي به مرور به دليل ته نشين شدن ذرات معلق خراطين رنگ روغن زرد مي شود .

بديهي است توليد كننده يا مصرف كننده هاي روغن خراطين ممكن است به دليل بالا و پايين بردن سردي و گرمي روغن خراطين پودر ادويه هاي مختلفي به آن اضافه نمايند كه باعث تغيير رنگ روغن مي شود .

مثلا در صورت استفاده از فلفل قرمز رنگ روغن قرمز مي شود يا در صورت استفاده از زنجبيل رنگ روغن روشنتر واستفاده از دارچين رنگ روغن تيره تر مي شود كه در كل همانطور كه عرض شد اين افزودنيها به دليل بالا و پايين بردن ميزان گرمي روغن خراطين مي باشد و موضوعي سليقه اي براي مصرف كننده ها مي باشد .

مدت اثربخشی روغن خراطین
از هفته دوم استفاده از روغن خراطین ، نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

طریقه استفاده روغن خراطین :
قبل از مصرف روغن خرطین ، پوست خود را کاملا شستشو دهید و پس از خشک کردن سه تا پنج قطره از ترکیب مورد نظر را روی پوست خود ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود. روزی دو بار این عمل را تکرار کنید.

تذکر: پس از مصرف روغن خراطین بگذارید حداقل ۱ ساعت بر روی پوست بماند و در صورت تمایل بعد از آن شستشو دهید.

تذکر ۲ : مناسب ترین زمان استفاده از روغن خراطین شب قبل از خواب میباشد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي