چاقوکشی در مدرسه ابتدایی تهران!

دسته بندي : حوادث,⭐ اخبار
تاريخ : 1 دی

وقتی دانش‌آموز پایه چهارم و ششم ابتدایی در حیاط مدرسه شهید چنگیزی با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند، کار به زدوخورد فیزیکی هم می‌رسد و به این‌ترتیب دانش‌آموز پایه چهارم چاقوی همراه خود را درآورده و ضربه‌ای به پهلوی دانش‌آموز پایه ششم می‌زند که همین امر موجب آسیب شدید این دانش‌آموز و انتقال وی به بیمارستان شده است.

چاقوکشی در مدرسه ابتدایی تهران!, پورتال خبری فرهنگی گهر
این اتفاق در حیاط مدرسه و در حالی که دانش‌آموزان دیگر شاهد ماجرا بودند رخ داده و مشخص نیست که در آن زمان معاون و مسوولان دیگر مدرسه در صحنه حضور داشته‌اند یا خیر.  به‌گفته مادر یکی از دانش‌آموزان این مدرسه، حال دانش‌آموز مجروح خوب نیست و گفته شده دانش‌آموز ضارب به قید وثیقه آزاد است و مراجع قضایی درحال پیگیری قانونی آن هستند.
البته سلطانی، کارشناس روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت که این حادثه بیرون از مدرسه رخ داده و مربوط به چندروز پیش است. او اطلاعات بیشتری از این حادثه را در اختیار خبرنگاران قرار نداد.
دعوا و کشمکش در بین دانش‌آموزان به‌ویژه در بین پسران امر متداولی است اما زدوخورد تا این حد که دانش‌آموزی سلاح سردی همچون چاقو همراه خود داشته باشد و بعد بتواند آن را در حیاط مدرسه دربیاورد و آن را در پهلوی دانش‌آموز دیگری فرو ببرد جای اماواگرهای زیادی را باقی می‌گذارد، حتی اگر به‌گفته مدیر روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران این حادثه بیرون از مدرسه هم رخ داده باشد.
این اتفاق خطرناک و قابل‌تامل آن هم در یک مدرسه ابتدایی در حالی رخ داده که طبق آیین‌نامه دانش‌آموزی، آوردن هرگونه سلاح و وسیله دفاعی توسط دانش‌آموزان به مدرسه ممنوع است و جزو تخلفات قابل پیگیری محسوب می‌شود.
همچنین حضور یکی از معاونان، در حیاط مدرسه و در زنگ‌های تفریح بین دانش‌آموزان الزامی است تا اتفاقاتی همچون بازی‌های خطرآفرین و مشکل‌ساز در حیاط مدرسه رخ ندهد، چه برسد که دانش‌آموزی چاقو روی دیگری بکشد.

منبع: روزنامه شرق

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

  1. yasin

    بیایید اینم از وضع مدارس اونم تو ابتدایی وای اینا تو ابتدایی چاقو میکشن بزرگ شن چیکار میکنن من خودم دیروز ی پسره قدش ۱ متر و ۴۰ نمیشد یکم چاق بود دیدم چاقو دستشه با دوستاش هم سن خودشون بعد دیدم هرکی میگیره ی خط میندازه انقد احمق بودن رفیقم چاقو رو گرفت و اونا ترسیدن رفتن انقد این دوروزمانه خراب شده بچه هارو ببینید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي