پیشچک زیرتیغ جراحی؛غیبت مدافع دورتموند تا سال 2014

لوکاس پیشچک، مدافع لهستانی باشگاه بوروسیادورتموند تا سال 2014 قادر به همراهی تیمش نخواهد بود

او روز پنجشنبه زیرتیغ جراحی رفت و ران پایش را به تیغ جراحان سپرد. این درحالی است که او در ماه ژوئن نیز پایش را به دست جراحان سپرده بود ولی حالا برای دومین بار برای حل مشکل متفاوتی مورد جراحی قرار گرفته است.

پیشچک زیرتیغ جراحی؛غیبت مدافع دورتموند تا سال 2014

 

دربیانیه رسمی منتشره در وب سایت رسمی باشگاه بوروسیا دورتموند می خوانیم:« عمل جراحی روی پای پیشچک که مدتها قبل برایش برنامه ریزی شده بود صبح روز 5شنبه در بیمارستان دورتموند انجام شدو دکتر کارل هاینتس باوئر با موفقیت این جراحی را انجام داد.طبق اعلام دکتر مارکوس براون، پزشک باشگاه دورتموند، این عمل جراحی روند بهبود این بازیکن را به تعویق نخواهد انداخت.»

در حال حاضر کوین گروسکروتز به جای پیشچک در سمت راست خط دفاعی بایرن به میدان می رود و آنها ممکن است برای تقویت خط دفاعی تیمشان در بازار نقل و انتقالات به خرید بپردازند؛ چرا که اولیور کرچ، تنها گزینه دیگر پیش روی کلوپ است.

پیشچک یکی از مهره های کلیدی خط دفاع دورتموند بود و نقش پررنگی دررسیدن این تیم به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا داشت. اودر 12 بازی از 13 بازی فصل گذشته اروپایی دورتموند در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و علاوه بر زدن 2 گل، 10 پاس گل در 29 حضورش در ترکیب تیمش در رقابت های فصل گذشته بوندس لیگا داده بود.

 

منبع: goal.com

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه