پیروزی مس و پیکان ، توقف راه آهن و صبا

تاريخ : 28 مرداد

در تهران، نفت كه پيش از اين هفته با هشت امتياز در رده‌ي پنجم جدول قرار داشت ميزبان پيكان بود اما پس از ۹۰ دقيقه تلاش مقابل مهمان خود با نتيجه دو بر يك مغلوب شد. روح‌الله سلطاني (۱۴) و جلال كاملي مفرد (۳۰) دو گل پيكان را در اين بازي به ثمر رساندند تا پيكان هفت امتيازي شده و موقتا به رده‌ي دهم جدول صعود كند. مهدي خيري (۹۱) هم تك گل نفت را به ثمر رساند. ضمن اينكه هادي شكوري از نفت در دقايق پاياني از بازي اخراج شد.

 

 

به گزارش «تابناک»، در بندرعباس دو تيم آلومينيوم و راه آهن به مصاف هم رفتند كه حاصل كار دو تيم در پايان تساوي يك بر يك بود. در اين بازي پربرخورد كه دو اخراجي هم در پي داشت، ابتدا عليرضا عباسفرد (۴۷) تيم علي دايي را پيش انداخت اما سه دقيقه بعد رضا ناصحي گل تساوي را براي ميزبان وارد دروازه‌ي حريف كرد. وحيد عسگري از آلومينيوم و محمدرضا ماماني از راه آهن دو بازيكني بودند كه با دريافت كارت قرمز از بازي اخراج شدند.

 

 

هم‌چنين ديدار دو تيم بالاي جدولي صباي قم و فجر سپاسي كه تا اين هفته از رقابت‌ها عملكرد خوبي داشته‌اند با تساوي يك بر يك همراه بود. ديويد ويركوم (۲۷) براي صبا و سيد محمدرضا حسيني (۶۵) براي فجرسپاسي گلزني كردند تا دو تيم امتيازات اين بازي را تقسيم كرده باشند.

صبا و فجر هردو با اين مساوي ۱۰ امتيازي شدند و به دليل تفاضل گل بهتر نسبت به ملوان در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفتند. 

 

 

  پیروزی مس برابر فولاد با گلزنی عنایتی

در این دیدار كه از هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران و در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، تیم مس كرمان با گل دقیقه ۷۵ عنایتی از سد فولاد خوزستان گذشت و نخستین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ برتر تجربه كرد.

در این دیدار شاگردان حسین فركی سرمربی تیم فولاد خوزستان با كنترل میانه میدان، چند موقعیت خطرناك را بر روی دروازه مس ایجاد كردند اما مهاجمان این تیم با بی دقتی فرصت های خود را از دست دادند.
بازیكنان تیم مس كه با تفكرات تدافعی وارد زمین شده بودند در دقیقه ۷۵ بر روی یك ضد حمله به گل رسیدند تا بتوانند سه امتیاز این بازی خارج از خانه را به دست آورند.

 

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

 

منبع: تابناک

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي