پیروزی مدعیان قهرمانی لالیگا

تیم فوتبال بارسلونا در حضور بیش از 31 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی اسپانیول با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود گذشت. در این دیدار لیونل مسی تک گل پیروزی بخش بارسا را در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

پیروزی مدعیان قهرمانی لالیگا

اتلتیکومادرید صدرنشین رقابتها نیز در خانه اتلتیک بیلبائو تیم چهارم جدول در دیداری سخت با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. دیه گو کاستا (22) و کوکه (55) برای اتلتیکو و ایکر مونیان (6) برای بیلبائو در این بازی گل زدند.

رئال مادرید هم بعد از 2 شکست پیاپی مقابل بارسلونا و سویا یک پیروزی شیرین کسب کرد. شاگردان کارلو آنچلوتی در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو با نتیجه پر گل 5 بر صفر میهمان خود رایووایکانو را از پیش رو برداشتند. در این بازی کریستیانو رونالدو (15)، دنیل کارواخال (55)، گرث بیل (68، 70) و آلوارو موراتا (78) برای رئال گل زدند.

گرث بیل با درخشش در این بازی عملکرد ضعیف خود در ال کلاسیکو را جبران کرد. او اکنون در نخستین فصل حضور خود در رئال 12 گل و 12 پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

در دیگر بازی شنبه نیز سلتاویگو با نتیجه یک بر صفر سویا را شکست داد. مانوئل نولیتو در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی تک گل این بازی را برای سلتا به ثمر رساند.

در ادامه این رقابتها یکشنبه 4 دیدار دیگر برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

رئال وایادولید – آلمریا
اوساسونا – رئال سوسیداد
ویارئال – الچه
والنسیا – ختافه

جدول رده بندی:

1- اتلتیکومادرید 76 امتیاز
2- بارسلونا 75 امتیاز
3- رئال مادرید 73 امتیاز
4- اتلتیک بیلبائو 56 امتیاز
————————————————-
18- ختافه 28 امتیاز (یک بازی کمتر)
19- رئال وایادولید 27 امتیاز (یک بازی کمتر)
20- رئال بتیس 22 امتیاز(یک بازی کمتر)

منبع: فیفا دی

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه