پیروزی انگلیس و آرژانتین؛ شکست برزیل و تساوی هلند و ایتالیا

در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال، تیم‌های فوتبال انگلیس و برزیل در ورزشگاه ومبلی لندن و به میزبانی انگلستان و در شب بازگشت رونالدینیو به تیم ملی برزیل به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود انگلیس به پایان رسید.

پیروزی انگلیس و آرژانتین؛ شکست برزیل و تساوی هلند و ایتالیا

در نیمه اول وین رونی بود که توانست برای انگلیس در دقیقه 26 گلزنی کند. همچنین رونالدینیو تازه دعوت شده به تیم ملی برزیل در دقیقه 19 یک ضربه پنالتی را برای برزیل از دست داد.

در اوایل نیمه دوم این فرد بود که روی اشتباه مدافع انگلیس در دقیقه 48 بازی را به تساوی کشاند اما در حالی که برزیل بازی خوبی را به نمایش می‌گذاشت این فرانک لمپارد بود که در دقیقه 60 گل دوم انگلیس را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم تیم‌های فوتبال هلند و ایتالیا در ورزشگاه آمستردام آره‌نا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه اول جرمین لنس در دقیقه 33 گل اول بازی را برای هلند به ثمر رساند تا نتیجه یک بر صفر شود. در حالی که هلندی‌ها منتظر سوت پایان بازی بودند این وراتی بازیکن ایتالیا بود که کام آنها را تلخ کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در بازی مهم دیگر نیز سوئد و آرژانتین به مصاف هم رفتند که در این بازی ابتدا آرژانتین با گل به خودی لاستینگ در دقیقه 3 یک بر صفر از سوئد پیش افتاد اما مارتین اولسون در دقیقه 18 بازی را مساوی کرد، در ادامه و در دقیقه 19 سرخیو آگوئرو بازی را 2 بر یک کرد و چهار دقیقه بعد گونزالو هیگواین اختلاف را به 2 رساند و نیمه اول را آرژانتین 3 بر یک به سود خود به پایان برد.

در نیمه دوم تنها الم بود که در دقیقه 90 اختلاف را به حداقل رساند تا بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود آرژانتین به پایان برسد.

سایر نتایج به شرح زیر است:

ترکیه 0 جمهوری چک 2

مالت 0 ایرلند شمالی 0

مقدونیه 3 دانمارک 0

یونان 0 سوئیس 0

ایسلند 0 روسیه 2

 

گردآوری: گروه ورزش گهر

منبع: سیمرغ

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه