پیرترین مرد دنیا +عکس

تاريخ : 27 مرداد

تا به حال انسان هایی بوده اند که به سن های بالای ۱۱۰ دست یافته باشند اما تعداد ان ها بسیار محدود است و در این زمان است که آن ها نزدیک به شکستن یک رکورد می شوند. این افراد شاید در این سن دچار مشکلات زیادی شوند اما شانس ان را دارند که وارد کتاب گینس شوند.

“کارملو فلورس” فردی است که به تازگی در بولیوی پیدا شده است و به نظر می رسد او بتواند رکورد پیرترین مرد تاریخ را از آن خود کند. گفته می شود این پیرمرد ۱۲۳ سال سن دارد و تا به حال در یکی از روستاهای بسیار محروم این کشور زندگی کرده است.

پیرترین مرد دنیا +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این پیرمرد در شرایط بدنی سالمی به سر می برد و به راحتی قدم می زند و حتی در تمام زندگی نیازی به عینک هم پیدا نکرده است البته او تمام دندان هایش را از دست داده ولی هنوز عصا به دست نگرفته است.

این مرد که به نظر می رسد در سال ۱۸۹۰ به دنیا آمده باشد، امروز ۱۶ نوه و ۳۹ نتیجه دارد و خانواده اش کل دهکده  را پر کرده اند. این مرد دارای رژیم غذایی خاصی است که دلیل اصلی طول عمر او به حساب می آید و جالب این است که خانواده اش نیز از این رژیم پیروی می کنند.

پیرترین مرد دنیا +عکس, پورتال خبری فرهنگی گهر

این مرد در تمام طول زندگی اش تنها از گوشت تازه حیوانت مصرف کرده است و هیچگاه لب به شکر یا ماکارانی نزده است. او همچنین روزانه کارهایش را خودش انجام می دهد و مدت های طولانی پیاده روی می کند.

این مرد می تواند نام خود را وارد کتاب رکورد های گینس کند اما ابتدا باید سنش را ثابت کرده تا بتواند رکورد “ژیان کالمنت” فرانسوی با ۱۲۲ سال سن را بشکند. “کالمنت” در سال ۱۹۹۷ جانش را از دست داده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي