پيروزي پرگل استقلال در هفته سوم

تاريخ : 16 مرداد

ديدار فجرسپاسي شيراز برابر استقلال با پيروزي مقتدرانه‌ي آبي‌ها به پايان رسيد.

ديدار فجرسپاسي برابر استقلال از هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر با برتري چهار بر دو استقلال برابر ميزبانش به پايان رسيد. آبي‌هاي پايتخت در اين بازي، نمايشي خوب ولي در دفاع متزلزل نشان دادند. آنها در اکثر دقايق بازي، صاحب توپ و ميدان بودند و در نهيات سه امتياز ديدار را به سود خود کردند.

پيروزي پرگل استقلال در هفته سوم, پورتال خبری فرهنگی گهر

گزارش نيمه اول:

به گزارش ايسنا ،نيمه نخست ديدار استقلال برابر فجرسپاسي شيراز با برتري کامل آبي‌ها همراه بود اما در نهايت دو تيم با حساب يک بر يک به کار خود پايان دادند. نخستين فرصت بازي را استقلال روي شوت آندرانيک تيموريان بدست آورد. شوت سنگين اين بازيکن از پشت محوطه جريمه استقلال با شوتي سنگين مي‌رفت تا دروازه فجرسپاسي را باز کند که اين شوت با عکس العمل خوب ويسي راهي به دروازه پيدا نکرد. در دقيقه ۱۱ اين ديدار اينبار محمد مهدي نظري مي‌توانست دروازه فجر را باز کند ولي ضربه او در داخل محوطه با واکنش خوب دروازه‌بان فجر، راهي کرنر شد. با اينحال اين پايان فشار اوليه استقلال بر روي فجرسپاسي نبود و شوت محمد قاضي در دقيقه ۱۴ مي‌توانست طلسم دروازه فجر را بشکند که ضربه اين بازيکن با واکنش ديدني شيخ ويسي، راهي کرنر شد.

در ادامه بازي و درحاليکه فشار استقلال همچنان ادامه داشت، يک ضربه پنالتي در دقيقه ۳۴ روي محمد مهدي نظري اعلام شد و اين ضربه پنالتي را نکونام وارد دروازه فجرسپاسي کرد. اما اين پايان کار نبود و در دقيقه ۳۷ حميد جوکار با يک شوت ديدني از پشت محوطه جريمه استقلال، از تک موقعيت نيمه نخست فجري‌ها گل ساخت و حساب کار را يک بر يک کرد.

گزارش نيمه دوم:

در نيمه دوم بار ديگر آبي‌هاي پايتخت فشار خود را بر روي دروازه فجرسپاسي ادامه دادند و خيلي زود هم به گل دوم رسيدند. محمد قاضي درحاليکه تنها دو دقيقه از آغاز نيمه دوم گذشته بود با شوتي سنگين از پشت محوطه جريمه فجرسپاسي، دروازه اين تيم را باز کرد اما تنها شش دقيقه وقت لازم بود تا فجري‌ها گل تساوي را به ثمر برسانند. اشتباه اميرحسين صادقي با اشتباه جواد نکونام همراه شد تا محمد حيدري در دقيقه ۵۳ درون محوطه جريمه استقلال، توپ را به راحتي وارد دروازه اين تيم کند. در ادامه فجري‌ها فرصت زدن گل سوم را هم داشتند که با واکنش‌هاي خوب رحمتي نتوانستند به اين هدفشان برسند تا آنکه در دقيقه ۷۳ استقلال براي بار سوم دروازه فجرسپاسي را گشود. ارسال يک ضربه ايستگاهي از تيموريان براي منتظري و ضربه‌ي او براي عمران‌زاده، موجب شد تا اين مدافع استقلال گل سوم را به ثمر برساند. در دقيقه ۸۳ اين ديدار، فرهاد مجيدي تير خلاص را به فجري‌ها زد. او روي پاس خوب نکونام صاحب فرصت تک به تک شد و با يک ضربه دقيق دروازه فجرسپاسي را براي بار چهارم باز کرد اما اين پايان کار نبود و در دقيقه ۸۸ اين ديدار، مظفري‌زاده براي فجرسپاسي يک ضربه پنالتي اعلام کرد که اين ضربه را معدنچي اين ضربه را با بي دقتي تمام روانه دروازه استقلال کرد و مهدي رحمتي به راحتي اين توپ را دفع کرد تا کار با حساب چهار بر دو به پايان برسد.

گل‌ها:

نکونام (۳۴)، قاضي (۴۷)، عمران‌زاده (۷۳) و مجيدي در دقيقه ۸۳ براي استقلال و حميد جوکار (۳۶) و محمد حيدري در دقيقه ۵۳ براي فجرسپاسي به ثمر رساندند.

داوران:

سعيد مظفري زاده- رسول فروغي – عليرضا ايلدروم – حسين اکرمي

استقلال تهران:

سيدمهدي رحمتي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، فردين عابديني(حنيف عمران زاده ۶۴) ، پژمان نوري، جواد نکونام، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، سياوش اکبرپور(فرهاد مجيدي ۶۸)، محمد قاضي و مهدي نظري (لاوره ۹۰).

فجر سپاسي:

وحيد شيخ ويسي،مصطفي صبري،سعيد قزلچي،عليرضا جديدي،محمد آفند،سيامک کوهنورد،مهرداد کريميان ( مهرزاد معدنچي ۷۷)،حميد جوکار،بهنام عسگرخاني،محمد حيدري و جابر انصاري.

**فجر شهيد سپاسي ۲ – استقلال تهران ۴

پيروزي پرگل استقلال در هفته سوم, پورتال خبری فرهنگی گهر  پيروزي پرگل استقلال در هفته سوم, پورتال خبری فرهنگی گهر

در ديگر ديدار‌هاي هفته سوم رقابت‌هاي ليگ برتر در رشت، نفت تهران مهمان داماش گيلان بود که در پايان نود دقيقه، دو تيم با تساوي يک بر يک، امتيازات را تقسيم کردند. تک گل اين ديدار را وحيد اميري در دقيقه ۳۵ به ثمر رساند. ديدار راه آهن برابر ملوان هم با تساوي بدون گل به پايان رسيد. در اصفهان، تراکتورسازي توانست با نتيجه چهار بر دو ذوب آهن را از پيش‌رو بردارد. گل‌هاي تراکتورسازي را ربيع خواه، ابراهيمي، علي کريمي و کريم انصاري‌فرد در دقايق ۱۹، ۳۲ ، ۹۲ و ۹۳ و براي ذوب آهن سپهر حيدري در دقيقه ۶۳ و مهدي رجب زاده در دقيقه ۷۱ به ثمر رساندند. در تبريز هم گسترش فولاد ميزبان ديگر تيم اصفهاني، سپاهان بود که در پايان نود دقيقه گسترش فولاد در حالي که تا دقايق پاياني با يک گل از سپاهان پيش بود اما با گل دقيقه ۹۱ محمد غلامي تيم اصفهاني از شکست گريخت. تک گل گسترش را مهدي قريشي در دقيقه هفتم به ثمر رساند.

در ديگر ديدار اين هفته، صباي قم ميزبان فولاد خوزستان بود که شاگردان حسين فرکي در پايان نود دقيقه موفق شدند با حساب يک بر صفر ميزبان خود را از پيش‌روي بردارند. تک گل اين ديدار را عبدلله کرمي در دقيقه ۴۹ به ثمر رساند. در نهايت ديدار استقلال خوزستان برابر سايپا نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

ديگر ديدار اين هفته را پرسپوليس برابر مس کرمان، روز چهارشنبه ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

**جدول رده بندی لیگ:

پيروزي پرگل استقلال در هفته سوم, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي