پيروزي تيم ملي ايران مقابل کره جنوبي

تيم ملي ايران از ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 100 هزار تماشاگر در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 به مصاف کره جنوبي رفت و يک بر صفر به برتري رسيد.

به گزارش فارس،جواد نکونام در دقيقه 75 تک گل سه امتيازي ايران را به ثمر رساند.

ايران در اين ديدار با درخشش لژيونرهايي مثل قوچان‌نژاد، دژاگه و گلزني نکونام توانست از سد تيم قدرتمند کره جنوبي بگذرد آن هم در حالي که از دقيقه 55 با اخراج مسعود شجاعي 10 نفره شد. تيم ملي با اين پيروزي به صعود به جام جهاني اميدوار شد. ضمن اينکه طلسم شکست ناپذيري ايران در کشورمان برابر کره جنوبي حفظ شد.

عبدالمالک بشير داور سنگاپوري به پارک جونگ وو، پارک جو يونگ و بئموسئوک از کره و مهرداد پولادي از ايران کارت زرد نشان داد.

شجاعي در دقيقه 55 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد. کارلوس کي‌ روش هم در دقيقه 81 از روي نيمکت ايران اخراج شد.

با اين پيروزي تيم ايران مثل کره جنوبي 7 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت. ازبکستان در اين گروه با 5 امتياز در رده سوم است و لبنان و قطر 4 امتيازي در رده‌هاي چهارم و پنجم هستند.

ترکيب تيم ملي ايران:

مهدي رحمتي، پژمان منتظري، سيد جلال حسيني،خسرو حيدري، جواد نکونام، اشکان دژاگه، آندرانيک تيموريان( از دقيقه 89 مازيار زارع)، محمد نوري( از دقيقه 65 پژمان نوري)، مسعود شجاعي، مهرداد پولادي و رضا قوچان نژاد( از دقيقه 71 محمدرضا خلعتبري)

سرمربي: کارلوس کي‌ روش

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه