پشت پرده عجیب پخش مصاحبه زنده رییس جمهور

دسته بندي : سیاست,⭐ اخبار
تاريخ : 17 بهمن

از روز گذشته خبر سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهور کشور، روز گذشته منتشر شد و مردم امروز بعد از پخش اخبار ساعت ۲۱ منتظر آغاز صحبت های رئیس جمهور شدند، اما تلویزیون در این مدت تلاش کرد با میان برنامه و پخش نماهنگی از حامد زمانی آنتن را پر کند.

پشت پرده عجیب پخش مصاحبه زنده رییس جمهور, پورتال خبری فرهنگی گهر

این زمان طولانی شد و در نهایت شبکه یک سریال عصر پاییزی را روی آنتن برد و زیرنویس کرد که هنوز تصاویری از نهاد ریاست جمهوری دریافت نشده و به محض دریافت تصاویر، پخش سریال قطع خواهد شد.

اما پشت صحنه تاخیر در آغاز برنامه موضوع دیگری در جریان بود.

پیشنهاد این برنامه از طریق دفتر ریاست جمهوری به صداوسیما ارائه شده بود و البته ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در گام نخست این موضوع را نپذیرفت. موضوعی که در نهایت صداوسیما و ریاست جمهوری را به توافق رساند و قرار شد برنامه به روی آنتن برود.

همه چیز روی برنامه ریزی پیش می رفت تا اینکه در گام آخر، ریاست جمهوری شرایطی مشابه گزارش صد روزه برای صداوسیمایی ها رقم زد.

در حالی که صبح امروز روحانی نژاد از سوی ریاست جمهوری برای اجرای برنامه به رسانه ملی معرفی شده بود، ساعاتی مانده به آغاز برنامه، سونیا پوریامین بدون هماهنگی قبلی از سوی ریاست جمهوری برای اجرای برنامه دعوت شد و همین با مخالفت ضرغامی روبرو شد و منجر شد تا آغاز برنامه تا توافق طرفین به تعویق بیافتد.

در نهایت و پس از کشمکشی که آنتن را با حدود یک ساعت تاخیر مواجه کرد، مانند اتفاقی که در ارائه گزارش ۱۰۰ روزه روی داد، این بار هم ضرغامی از مواضع خود کوتاه آمد و حضور پوریامین را در برنامه پذیرفت.

البته این تاخیر که گویا به مذاق رئیس جمهور خوش نیامده بود، بی کنایه نماند و روحانی در ابتدای سخنانش خطاب به پوریامین گفت: خوشحالم که با این تأخیر شما را در این برنامه داریم.

البته به دنبال تاخیر در پخش مصاحبه زنده حسن روحانی رئیس جمهور ،رئیس سازمان صداوسیما در نامه ای به شورای نظارت خواستار تعیین تکلیف در مورد انتخاب مجری توسط روسای قوا شد.

متن کامل نامه به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی

رئیس محترم شورای نظارت بر سازمان صداوسیما

با سلام

احتراما؛ با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور محترم پیش آمد؛ خواهشمند است در مورد انتخاب مجری توسط روسای محترم قوا، و امتناع از پذیرش وظیفه قانونی و حرفه‌ای رسانه ملی اظهارنظر نمائید.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را خواهانم.

با تشکر

سیدعزت الله ضرغامی

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که در گزارش صد روزه رئیس جمهور نیز مشابه همین اتفاق افتاد با این تفاوت که صداوسیما از حضور مجریانی که برای اجرای برنامه در نظر گرفته بود کوتاه آمد و آنتن را به سه مجری انتخابی تیم رسانه ای روحانی سپرد.

اجرای این مجریان با واکنش های متفاوتی روبرو شد و در نهایت منجر شد ضرغامی با دعوت از این سه مجری، از آنها دلجویی کند.

منبع: بوتیا نیوز

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي