پشت صحنه پایتخت 4 پخش می شود

به دلیل استقبال از سریال پایتخت 4، تصمیم گرفته شده که پشت صحنه این سریال هم پخش شود. از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: پشت صحنه پایتخت 4 پخش می شود .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان ما را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

پشت صحنه پایتخت 4 پخش می شود

.

علیرضا نجف‌زاده سرپرست گروه کارگردانی سریال «پایتخت» گفت: ما یک پشت صحنه‌ی جذاب از «پایتخت ۴» آماده کردیم که به روی آنتن خواهد رفت. پشت صحنه «پایتخت» از خود آن برای مردم جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر خواهد بود. پشت صحنه «پایتخت ۴» تا آخر هفته جاری از شب یک سیما به روی آنتن می‌رود اما مشخص نیست تلویزیون چه زمانی را برای پخش در نظر گرفته باشد.

بنا بر این گزارش، مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در آخرین نظرسنجی خود ازمردم تهران در‌باره سریال‌های ماه مبارک رمضان، «پایتخت۴» را به عنوان پربیننده‌ترین سریال ماه رمضان امسال معرفی کرد. طبق نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار که از ۴۲۰۰ نفر از مردم مناطق مختلف تهران به عمل آمده است، سریال‌های «پایتخت۴» و «دردسرهای عظیم۲» بیشترین میزان بیننده ورضایت را به خود اختصاص ‌دادند‌ و بسیاری از مخاطبان خواهان نمایش پشت صحنه این مجموعه پرطرفدار شدند.

مرکز امور نمایشی سیما(سیما فیلم) پیش بینی می‌کند این پشت صحنه جذاب که توسط شهاب احمدلو و رضا امینیان تصویربرداری شده با استقبال بالایی مخاطبان همراه شده و فرصت مجددی است تا مردم بار دیگر شخصیت های محبوب خود را در این سریال تماشا کنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه

  1. رضا کاظمی .از کرمان says:

    با سلام وخسته نباشید
    من باید در ابتدای پیامم تقدیر وتشکر کنم از تمام بچه های سختکوش پایتخت که توی این تایم کم سریالی قابل قبئل با بودجه ای نه انچنانی برخلاف بعضی ریلها وفیلمها به پخش رساندن وبرای ساعتی لبخند راعلاوه بر پیام فیلم برلب مردم نشاندن ونشان دادن که دیگر دوران خوشگل سالاری وقهرمان بازی بازیگر خوش چهر سینما وتلویزیون که حتی گریه هم نمیتونن بکنند به سر رسیده به جز تعداد انگشت شماری دست تک تک عزیزان را میبوسم با ارزوی توفیق روز افزون برای همه عزیزان به خصئص محسن تنابنده که نوید بازیگری در حد بین اللملی در سینمای ایران را میدهد