پس این زوج کی ازدواج می کنند؟

سینما خبر :  «براد پیت» و «آنجلینا جولی» زوج افسانه ای هالیوود اعلام کرده اند که مراسم رسمی ازدواجشان را تا پایان ماه مه (تابستان امسال) برگزار خواهند کرد. این در حالی است به دلایل خاصی تعداد اندکی از طرفداران این زوج هالیوودی ، آن را باور می‌کنند.

پس این زوج کی ازدواج می کنند؟

دلیل اول آنکه ماه مه زمان برگزاری جشنواره فیلم کن فرانسه است و بدون استثنا حضور «برادپیت» در این مراسم حتمی است.چرا که او باید در مراسم فرش قرمز فیلم جنگ جهانی زی حضور یابد.دلیل دوم اینکه بر‌انجلینا توجه زیادی به تحصیل فرزندانشان دارندو نمی تواننددر فصل امتحانات موجب مغشوش شدن ذهن فرزندانشان شوند.

در صورتی که خبر ازدواج این زوج را واقعی قلمداد کنیم، برای نهمین بار از سال ۲۰۰۶ است که این زوج مراسم رسمی ازدواجشان را برگزار خواهند کرد. بطوری که از سال ۲۰۰۶ تاکنون ۸ بار شایعه ازدواج آنها منتشر شده است.

در مارس ۲۰۰۶ اعلام شده «جولی و پیت» مراسم رسمی ازدواجشان را در کاخ مجلل «جورج کلونی» برگزار کرده اند. این در حالی بود که «کلونی» این خبر را تکذیب کرد.

پس این زوج کی ازدواج می کنند؟

بار دیگر در دسامبر ۲۰۰۶ خبر ازدواج جولی و پیت در آفریقای جنوبی و با حضور اپرا وینفری و مدونا منتشر شد؛ در حالی که جولی هیچ رابطه‎ای با این دو شخص مخصوصا مدونا ندارد.

در مارس۲۰۰۸ماجرای ازدواج جولی و پیت بار دیگر بر زبانها افتاد. مجله استار ازدواج آنها را در نیواورلئان منتشر کرد که خودش مجبور به ارائه تکذیبیه شد.

در ژانویه ۲۰۰۹ جولی در فرش قرمز فیلمش حاضر شد و در یک مصاحبه از پیت به عنوان همسرش یاد کرد. همین کلمه موجب شد بار دیگر بحث ازدواج آنها پیش کشیده شود و در اینجا بود که جولی به قرار نامزدی با پیت اعتراف کرد.

در دسامبر ۲۰۱۰ اعلام شد که پیت و جولی ازدواجشان را در یک منطقه استوایی برگزار کرده اند؛ در حالی که جولی اذعان داشته تمایلی برای سفر به مناطق گرمسیر ندارد.

در جولای ۲۰۱۱ خبر ازدواج رسمی آنها در فرانسه منتشر شده که این خبر نیز دروغی بیش نبود.

در اوت ۲۰۱۲ تلویزیون فرانسه از ازدواج آنها در یک کاخ موزه تاریخی پاریس خبر داد که گفته می‌شود، جولی و پیت تنها با پوشیدن لباس رسمی ازدواج در مقابل دوربین یک عکاس قرار گرفته اند.

در دسامبر ۲۰۱۲ سرانجام این زوج هالیوودی در منطقه «تورکس اند کایکاس»(Turks & Caicos) نامزد شدند. همان زمان خبر ازدواج رسمی آنها برای کریسمس ۲۰۱۳ منتشر شد و حالا خبری دیگر برای ازدواج رسمی آنها در مه ۲۰۱۳

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه