پست رضا رشیدپور در مورد شروع دوباره حال خورشید

تاريخ : 2 تیر

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر پست رضا رشیدپور در مورد شروع دوباره حال خورشید  را در ادامه می خوانید

پست رضا رشیدپور در مورد شروع دوباره حال خورشید

رضا رشیدپور اعلام کرد که با برنامه «حالا خورشید» از دهم تیر به تلویزیون بازمی‌گردد.

رضا رشیدپور در این باره در اینستاگرام نوشت: «بالاخره دوران نقاهت به سر رسید و با لطف خدای بزرگ احوال بهتری دارم و آماده کامل برای خدمتگزاری مجدد به شما مخاطبان نجیب و صبور.

گروه برنامه ساز «حالاخورشید» پس از یک وقفه کوتاه که مربوط به اوج روزهای بیماری من بود ، کماکان به فعالیت خودش ادامه داده که حاصل آن انواع طرحها و ایده های جذاب و بکر در ادامه ی برنامه است . از ساعت هشت صبح روز شنبه دهم تیرماه حالا خورشید شبکه سوم سیما مجددا طلوع می کند تا درخشش و محبت را از شما یاران و مخاطبان وفادار بیاموزد .

از تمام تماس ها ، نامه ها ، کامنت ها و … بی نهایت سپاسگزارم. حجم شگفت انگیز تماسهایتان مرتب از روابط عمومی سازمان و شبکه منعکس می شد و دلگرممان می کرد . حالا با تمام توان برگشته ایم به این امید که حمایتمان کنید و تمام دوستان و مخاطبان این برنامه را در همین صفحه و یا صفحه اصلی حالا خورشید منشن فرمایید .

حقیقتا لازم است از اخلاق مداری ریاست محترم رسانه ملی ، برخورد صمیمی و تخصصی معاونت محترم سیما، تلاشهایی صادقانه دکتر پورمحمدی مدیر محترم شبکه سه سیما در تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و آقای مهندس کریمان مردم فهیم و دانشمندی که قاطعانه بر حوزه ی مدیریت خود تسلط و دقت دارد سپاسگزاری کنم و صادقانه بگویم که اگر لطف و پی گیری ناصر عزیزم و حمایت حاج اصغر بزرگوار نبود این برنامه دیگر هرگز پخش نمی شد . از همه ی این عالیجنابان ممنونم و منت دار شان خواهم بود .

فرصت زیادی نداریم . باید هر کدوممون یه رسانه باشیم و خبر شروع برنامه رو گسترش بدیم و مخاطبان وفادار رو به صفحه خودم یا صفحه اصلی حالا خورشید برگردونیم . دستتون رو می فشارم برای این همکاری نزدیک .»

پست رضا رشیدپور در مورد شروع دوباره حال خورشید, پورتال خبری فرهنگی گهر

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي