پرواز سردار آزمون به آرسنال یا میلان

دسته بندي : ⚽ ورزش,اخبار ورزشی
تاريخ : 15 فروردین

پرواز سردار آزمون به آرسنال یا میلان

مهاجم ایرانی تیم فوتبال روبین کازان روسیه اعلام کرد که پیشنهاد ۲ تیم مطرح اروپایی برای جذب او بسیار جدی است.

سردار آزمون در مورد پیشنهاد آرسنال و میلان گفت: از ۳ باشگاه میلان، آرسنال و یوونتوس پیشنهاد دارم. حتی بحث بارسلونا هم مطرح بود که به خاطر محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات لغو شد. تا آنجایی که می دانم پیشنهاد آرسنال و میلان بسیار جدی است و حتی با مسئولان باشگاه روبین کازان هم صحبت کرده‌اند ولی تمام تلاشم این است که در ۷ بازی پایانی تیمم عملکرد خوبی داشته باشم.

پرواز سردار آزمون به آرسنال یا میلان, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی در خصوص شرایطش در تیم روبین کازان روسیه اظهار داشت: چند مسابقه‌ای هست که فیکس بازی و برای روبین کازان گلزنی هم می‌کنم. من تازه ۱۹ ساله شده‌ام و می‌توانم بیشتر از این بازی کنم. البته به خاطر عبور از سن ۱۸ سالگی حدود یک هفته‌ای هست که تنها و بدون پدر و مادرم زندگی می‌کنم.

مهاجم ایرانی تیم روبین کازان روسیه در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه با جدایی او و دریافت ۲ میلیون پوند رضایت خواهد داد عنوان کرد : فقط می‌دانم این پیشنهادها رسیده ولی باز هم می‌گویم فکرم بازی‌های باقیمانده با روبین کازان است و آرسنال و میلان در اولویت بعدی قرار دارند. برای من افتخار است که از این تیم‌ها پیشنهاد داشته باشم.

آزمون که با برنامه نود صحبت می‌کرد، درباره اینکه آیا شانسی برای حضور در جام جهانی خواهد داشت یا خیر تأکید کرد: در این خصوص باید کی‌روش نظر دهد و هر چه ایشان صلاح بداند همان خواهد شد اما من دوست دارم به تیم ملی در جام جهانی کمک کنم و در این مسابقات به میدان بروم. واقعاً به تیم ملی و بازی در جام جهانی فکر می‌کنم.

منبع:tasnimnews.com

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي