پرسپوليسي ها كنسرت محسن یگانه را به هم ريختند

شب گذشته حضور سه بازيكن مشهور و شناخته شده پرسپوليس براي دقايقي هم كه شده فضاي سالن ميلاد را فوتبالي كرد و كاملا به هم ريخت. ديشب در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي محسن يگانه خواننده محبوب موسيقي پاپ براي دهمين شب متوالي روي استيج رفت و كنسرت پر سر و صدايي را اجرا كرد.

پرسپوليسي ها كنسرت محسن یگانه را به هم ريختند

اين كنسرت البته ميهمانان هنري و فوتبالي زيادي داشت كه البته يگانه هم با افتخار تك تك آنها را معرفي كرد. به غير از ابوالفضل پورعرب، پانته آ بهرام، علي ضيا، پريناز ايزديار و الهه حصاري چهره هاي هنري و تلويزيوني حاضر در اين برنامه حضور سه بازيكن پرسپوليس در رديف اول مخصوص ميهمانان ويژه جالب بود.

محسن بنگر، سيدجلال حسيني و محمدرضا خلعتبري ساعاتي بعد از پيروزي تيم شان مقابل راه آهن و صدرنشيني در ليگ برتر به سالن ميلاد آمده بودند تا اجراي 25 ترك از محسن يگانه كه البته برخي از آنها رميكس شده و به هم پيوسته بود را تماشا كنند.

نكته جالب آنجا بود كه در دقايق اوليه برنامه يگانه بازيكنان پرسپوليس را تك تك معرفي كرد و از حضار در سالن خواست آنها را تشويق كنند. يگانه همچنين بار ديگر از مردم خواست به صورت يكجا اين سه فوتباليست شناخته شده را تشويق كنند كه اين تشويق ها با واكنش خجالت زده پرسپوليسي ها مواجه شد.

البته اتفاق جالب همان ابتداي معرفي رخ داد، جايي كه يگانه به حضور پرسپوليسي ها در سالن اشاره كرد تا چند صد نفر يكصدا فرياد بزنند «شيش تايي ها» و سالن را روي سرشان بگذارند تا جايي كه براي چند لحظه هم كه شده تصور مي كردي به جاي كنسرت موسيقي به استاديوم فوتبال قدم گذاشته اي!

البته محسن يگانه خيلي زود به هويت رنگي اش معترف شد تا دوباره تشويق نيمي از سالن را به دنبال داشته باشد. يگانه  بعد از اينكه گفت «من خودم پرسپوليسي ام» با وجود اشاره به اينكه «فارغ از هر رنگي در ترتيب معرفي ميهمانان آنها را به شما معرفي خواهم كرد» همان ابتدا و بعد از نام بردن از علي ضيا به عنوان يك مجري خوش تيپ – كه با تعجب خود ضيا همرا شد و يگانه روي خوش تيپ بودنش تاكيد كرد – سه بازيكن پرسپوليس را به جمعيت معرفي كرد تا پكيج هواداراي اش از پرسپوليس را تكميل كند.

يگانه همان ابتدا گفت خودش يك پرسپوليسي است و البته اين جمله را هم به حالت طعنه گفت كه «البته استقلالي ها هم خوبند.»

وي در زماني كه مي خواست يكي از ترك هاي آلبوم دومش را اجرا كند از حضار پرسيد كاري كه صحبتش را كرده ترك چندم آلبوم بوده كه بعد از چند جواب مختلف خودش با نشان دادن انگشت ها به نشانه عدد 6 گفت: «چون پرسپوليسي ام ترك 6 را مي خوانم.»

و البته لحظه اي بعد براي اينكه نشان دهد چقدر اتفاقات تيم محبوبش را تعقيب مي كند گفت: «بالاخره ما الان صدرنشينيم ديگه».

در انتهاي كنسرت بازيكنان پرسپوليس در حالي كه يگانه آخرين كارش را اجرا مي كرد از سالن خارج شدند.

 

منبع: سایت گل

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه