پردرآمدترین چهره تلویزیونی کیست؟

تاريخ : 21 مرداد

«سایمون کوول»، مجری برنامه معروف «فاکتور ایکس» بالاترین میزان دستمزد را درمیان چهره‌های تلویزیونی دارد.

مجله‌ اقتصادی‌ «فوربز» در گزارشی اعلام کرد، در سال گذشته‌ میلادی «سایمون کوول»، داور مسابقه‌ خوانندگی «فاکتور ایکس» با افزودن سرمایه‌ ۹۵ میلیون دلاری، پردستمزدترین ستاره‌ی تلویزیون بوده است.

«کوولم با طرح قالب این برنامه‌، الهام‌بخش تولید ۴۱ مسابقه‌ی تلویزیونی دیگر در سطح بین المللی شده است. دیگر مسابقه‌ی تلویزیونی وی «استعداد آمریکایی» پردرآمدترین برنامه در سطح جهان شناخته شده است.

پردرآمدترین چهره تلویزیونی کیست؟, پورتال خبری فرهنگی گهر
این در حالی است که «اوپرا وینفری»، معروفترین مجری جهان که همیشه درصدر فهرست پرطرفدارترین و پردرآمدترین‌های تلویزیونی قرار می‌گرفت‌، در رتبه‌ چهارم این رده‌بندی‌ جای دارد.

وینفری با ۷۷ میلیون دلار دستمزد در سال گذشته عنوان تنها آفریقایی – آمریکایی را کسب کرده که در میان ۱۰ چهره‌ پردستمزد تلویزیون قرار گرفته است.

«رایان سیکرست» مجری برنامه‌ی معروف «تب آمریکایی» با درآمدی ۶۱ میلیون دلاری از ژوئن ۲۰۱۲ تا یک سال پیش از آن جایگاه هشتم این جدول را به خود اختصاص داده است.

«الن دی جنرس» یکی از سه زنی است که در فهرست «فوربز» گنجانده شده است. این کمدین معروف که اجرای مراسم اسکار سال آینده را در دست دارد،‌ در شبکه‌های اجتماعی و کشورهای مختلف دنیا طرفداران بسیاری دارد.

منبع: ایسنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي