پخش سریال یادآوری از شنبه 16 آبان 94 از شبکه تهران

تاريخ : 15 آبان

قرار است از شنبه ۱۶ آبان ۹۴ سریال یادآوری به روی آنتن شبکه تهران رود. گفتنی است که ساعت پخش این سریال ۱۹:۴۵ است. در این مطلب به جزییات این موضوع می پردازیم.

پخش سریال یادآوری از شنبه 16 آبان 94 از شبکه تهران, پورتال خبری فرهنگی گهر

سریال «یادآوری» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده از شنبه – ۱۶ آبان ماه – ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه پنج پخش می شود.

این سریال که در شبکه آی فیلم تولید شده است در ۳۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای هر شب به‌جز جمعه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ نمایش داده می‌شود و تکرار آن ساعات ۲۳ و ۱۶ خواهد بود.

بنا بر این گزارش، فیلمنامه این مجموعه به قلم رویا غفاری نگارش شده است و بازیگرانی چون مسعود رایگان، امیر آقایی، رویا تیموریان، فرخ نعمتی، فرهاد قائمیان، مهران احمدی،جلیلوند، سهیلا رضوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، امیرحسین مدرس، بهناز جعفری، بهرام ابراهیمی، مریم بوبانی و….. در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «یادآوری» داستان آدم‌ هایی است که فرصت دوبار زندگی به آنها داده شده است. می‌ میرند و باز می‌گردند … یادآوری از داستان و داستانک‌ های متعددی تشکیل شده که با هم پیوند دارند. این سریال داستان مرگ و زندگی است. داستان آدم‌ هایی که سرنوشت آنها را به هم پیوند می‌دهد تا به جستجوی رازهای مخفی بروند و رشته از هم گسیخته زندگی خود را دگر بار با نگاهی دیگر از نو ببافند … .

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي