پخش زنده سخنان دکتر روحانی از تلویزیون

تاريخ : 2 مهر

سخنراني حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رييس جمهوري اسلامي ايران به طور زنده از شبكه هاي خبر، پرس تي وي و العالم پخش مي شود.

رييس جمهوري امشب (سه شنبه شب) در شصت و هشتمين مجمع عمومي سازمان ملل در نيويورك سخنراني خواهد كرد؛ اين نخستين سخنراني روحاني در اين نهاد بين المللي است و رسانه هاي خبري از سراسر جهان قصد دارند تا سخنراني وي را به طور مستقيم و زنده به جهان مخابره كنند
پخش زنده سخنان دکتر روحانی از تلویزیون, پورتال خبری فرهنگی گهر
در اين ميان شبكه هاي تلويزيوني خبري ايران نيز برنامه ريزي كرده اند تا اين سخنراني مهم را به طور زنده براي مخاطبان خود و بويژه هموطنان پخش كنند

از اين رو، شبكه خبر اين سخنراني را به طور زنده براي مخاطبان فارسي زبان در داخل و خارج پخش مي كند، شبكه پرس تي وي به زبان انگليسي و شبكه العالم براي مخاطبان عرب زبان اين سخنراني را پوشش خواهد داد.

به گفته حميدرضا عمادي مدير اتاق خبر شبكه پرس تي وي، دو نفر در نوبت صبح مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني خواهند كرد و رييس جمهوري ايران پنجمين سخنران نشست بعدازظهر است و در صورتي كه سخنرانان فرصت ۲۰ تا ۳۰ دقيقه اي در نظر گرفته شده براي هر كدام را رعايت كنند، سخنراني دكتر روحاني حدود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقيقه امشب به وقت تهران آغاز مي شود.

وي درگفتگو با ايرنا تاكيد كرد كه ترجمه انگليسي متن سخنراني رييس جمهوري، همان متني است كه از سوي ايران به زبان انگليسي در اختيار سازمان ملل قرار داده مي شود و مترجمان اين نهاد بين المللي آن را به صورت روخواني از متن ارايه مي كنند.

رييس جمهوري اسلامي ايران شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه جان اف كندي نيويورك شد و قرار است علاوه بر سخنراني در مجمع عمومي سازمان ملل، در اجلاس ويژه خلع سلاح هسته اي و اجلاس وزيران خارجه كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد نيز سخنراني كند.

 

منبع: ایرنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي