پخش در حاشیه 2 باز هم به تاخیر افتاد

سریال در حاشیه 2 خودش بواسطه حواشی چند وقت اخیر یک سریال در حاشیه دیگر شده است !

پخش در حاشیه 2 باز هم به تاخیر افتاد

ایرنا: در حالی که روز گذشته برخی از رسانه‌ها، آغاز پخش فصل دوم سریال «در حاشیه» را شنبه هفته آینده اعلام کرده‌ بودند، امروز یکی از مسئولان رسانه ملی از تاخیر در پخش این سریال به علت درخواست تهیه کننده آن خبر داد.
مهران مدیری که بعد از ساخت فصل اول «درحاشیه» با حواشی بسیار زیادی دست‌وپنجه نرم کرد، فصل دوم این سریال را از اوایل مهرماه امسال جلوی دوربین برد. پخش این سریال که در ابتدا قرار بود از اول ربیع الاول باشد، به علت طول کشیدن مراحل فنی به تاریخ 5 دی ماه موکول شد. اما در تازه ترین اخبار یکی از مسئولان صداوسیما که خیلی مایل نبوده است نامش در رسانه ها ذکر شود، گفت: « از ابتدا قرار بود سریال در حاشیه با آغاز ماه ربیع الاول از شبکه سه پخش شود اما در آن زمان کار آماده نبود. بعد از آن شنبه آینده یعنی پنجم دی ماه برای پخش این سریال در نظر گرفته شده بود اما تهیه کننده کمی وقت بیشتر خواسته است. دست کم 70 درصد از کل سریال فیلمبرداری شده است ولی بعضی کارهای فنی هنوز باقی است و باید منتظر پایان یافتن آن باشیم.»
مهران مدیری که برای ساخت یک سریال 90 قسمتی با صداوسیما قرارداد منعقد کرده بود، قرار بود «درحاشیه» را در سه فاز پیوسته به تولید برساند، اما تنها فاز اول آن به پخش رسید و فاز دوم که قرار بود با استراحت کوتاه سازندگان ساخته شود، با چندین ماه  تاخیر روبه‌رو شد. این مسئول رسانه ملی در مورد تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال «درحاشیه» گفت: «  ابتدا قرار بود این دوره 26 قسمت باشد که به صورت هر شب از شبکه 3 پخش شود، اما در نهایت به 22 یا 23 قسمت رسیدیم.»
بعد از آغاز تصویربرداری «در حاشیه»، در اواسط کار برخی از بازیگران مثل جواد رضویان و مهران غفوریان به علت تداخل بازی با سایر کارها مثل «سه شو» به کارگردانی رضویان، ساز جدایی از این سریال را کوک کردند و احتمالا کم شدن تعداد قسمت‌های این سریال از 26 قسمت به 22 قسمت به همین علت بوده است.

 

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه