پاسخ نکونام به نامه کودکان سرطاني

در اين نامه  آمده: “دعاي دستان کوچک شما در حماسه اولسان به ما آنقدر دلگرمي داد که توانستيم کره اي‌ها را در خانه‌شان ببريم و شما و مردم را شاد کنيم. من هم به داشتن برادران و خواهراني مانند شما افتخار مي‌کنم و به بچه‌هاي تيم ملي گفته‌ام که دوستاني مثل شما داريم و براي پيروزي تيم ملي دست به دعا شده‌ايد.

سعيد، محمد حسين، مهسا، مهديه، ياسين، محمد، عبدالله، دنيا، مرضيه، روژان، معصومه، رضاي عزيز! ما به شما قول داديم به جام جهاني صعود مي‌کنيم و به وعده‌مان عمل کرديم. شما هم بايد قول بدهيد که سرطان را آنقدر دريبل بزنيد که ديگر هيچ ردي از آن باقي نماند. من هميشه به ياد شما هستم و مطمئن باشيد خيلي زود در همين هفته دوباره به ديدن‌تان مي‌آيم و براي ديدن روي ماه شما لحظه شماري مي‌کنم. به شما قول مي‌دهم که با ديگر بازيکنان تيم ملي در جام جهاني نيز سربلند باشيم، به شرطي که دلگرمي شما را با تمام وجود حس کنيم و دعاي گرمتان هميشه همراه ما باشد. شما را از صميم قلب دوست دارم و براي سلامتي شما هميشه دعا مي‌کنم.

برادر شما

جواد نکونام”

به گزارش ايسنا، روز گذشته تعدادي از کودکان محک در نامه‌اي به جواد نکونام از او به خاطر صعود تيم ملي به جام جهاني تشکر کردند. در اين نامه آمده: “عمو جواد ما بچه‌هاي محک ديشب که داشتيم با مامان، بابامون و پرستارا و بقيه دوستامون فوتبال رو تو بيمارستان نگاه مي‌کرديم خيلي جيغ زديم و داد کشيديم. محمد همش مي‌پريد بالا و نرگس هم همش مي‌ترسيد گل بخوريم اما نخورديم و برديم و ما خيلي خوشحال شديم.

تازه بعد از فوتبال هم خيلي‌هامون به دوستامون اس ام اس داديم و گفتيم که شما که کاپيتان تيم ملي هستي و قهرمان شدي و رفتي جام جهاني، دوست مايي و چند وقت پيش اومده بودي بيمارستان پيش ما.

به هم تيمي ها و دوستات هم بگو که آفرين خيلي خوب بازي کردين و به عمو قوچاني هم بگو تو برزيل هم يه عالمه گل بزنه.

ما هم هميشه تلاش مي‌کنيم قهرمان بشيم. برامون دعا کن تا به سرطان هزار تا گل بزنيم.

ممنون که دوست مايي

«سعيد، محمد حسين، مهسا، مهديه، ياسين، محمد، عبدالله، دنيا، مرضيه، روژان، معصومه، رضا» تعدادي از کودکان محک»

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه