پاسخ خواندنی رئال مادرید به پیشنهاد پرسپولیس

تاريخ : 1 بهمن

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید طی نامه ای رسمی خطاب به محمد رویانیان آمادگی این باشگاه را برای برگزاری دیداری دوستانه با تیم ایرانی در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد.

پاسخ خواندنی رئال مادرید به پیشنهاد پرسپولیس, پورتال خبری فرهنگی گهر

ترجمه متن این نامه که نسخه ای از آن به طور اختصاصی در اختیار ما قرار گرفته بدین شرح است:

 

مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس

جناب آقای محمد رویانیان

نامه شما را دریافت کردم و از سخنان همراه با محبت و تحسین شما درباره باشگاه رئال مادرید تشکر می کنم.

در رابطه با پیشنهاد شما برای انجام بازی دوستانه بین رئال مادرید و پرسپولیس، بسیار خوشحال می شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط انجام این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه های تیم رئال مادرید گنجانده شود.

می خواستم اشاره کنم به این مطلب که امسال مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل برگزار خواهد شد و بسیاری از بازیکنان ما در تیم های حاضر در این مسابقات شرکت خواهند داشت. تیم هایی که به طور قطع به مراحل نیمه نهایی و نهایی جام جهانی خواهند رسید و زمانی که بازی ها به پایان رسد، بازیکنان باید دوره استراحت و تعطیلی خود را داشته باشند.

ما در حال بررسی هستیم که چطور می توانیم با توجه به تاریخ شروع مسابقات لیگ اسپانیا، این مسابقه را برنامه ریزی کنیم. با توجه به این مسائل، تقویم بازی های تیم در سال جاری مقداری پیچیده شده، با این وجود همانطور که پیشتر هم گفتم، ما همه کار خواهیم کرد تا برگزاری این بازی را برای امسال ممکن کنیم.

در همین رابطه و برای انجام مذاکرات بیشتر، به زودی دعوت نامه شما را جهت سفر به مادرید ارسال خواهیم کرد.

با احترام

فلورنتینو پرس

 

پس از انتشار خبر نخست در ایسنا مبنی بر آمادگی رئال مادرید برای حضور در ایران و برگزاری دیداری دوستانه با پرسپولیس، در کنار استقبالی که از این اتفاق بزرگ شده بود، برخی رسانه ها و همچنین برخی گروه ها در فضای مجازی سعی داشتند این خبر را کذب و ساختگی نشان دهند و عده ای هم می گفتند رئال به پرسپولیس جواب هم نمی دهد!

با این وجود همانطور که در خبر نخست آورده بودیم، رئال مادرید مشغول آماده کردن نامه رسمی خود برای پاسخ به درخواست پرسپولیس بود و این نامه امشب در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. ضمن اینکه انجام توافقات بعدی به نحوه مذاکرات دو طرف بستگی دارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي