پاسخ جنجالی صدف طاهریان به واکنش ها به نامزدی اش با بازیگر ترکیه ای

تاريخ : 3 بهمن

مدتی است که صدف طاهریان با یک بازیگر ترکیه ای نامزد کرده است. در این مطلب پاسخ جنجالی صدف طاهریان به واکنش ها به نامزدی اش با بازیگر ترکیه ای را منتشر می کنیم.

درحالیکه طاهریان اعلام کرده بود بخاطر پیشنهادات بی شرمانه و غیراخلاقی از ایران رفته است, ارتباط او با یک بازیگر ترکیه ای, با واکنش های متفاوتی روبرو شده است.

طاهریان عکس هایی از خودش در کنار تکه اوزگور teke ozgur بازیگر ۳۷ ساله ترکیه ای منتشر کرده که نشان می دهد رابطه صمیمی بایکدیگر دارند!

با اینکه مدت زمان کمی از مهاجرت طاهریان می گذرد اما این دوستی سریع با یک بازیگر به نسبت سرشناس ترکیه ای کمی عجیب به نظر میرسد.

در کامنت هایی که در صفحه شخصی صدف طاهریان توسط کاربران ایرانی قرار گرفته است تعدادی  از آنها به او تبریک گفته اند اما تعداد بیشتری از کاربران درمورد برداشت او از پیشنهاد غیراخلاقی سوال کرده اند؟ و اینکه اعلام کردند خود صدف طاهریان عامل اصلی بوده که اجازه می داده که به او پیشنهاد رابطه نامشروع داده شود!

نکته جالب دیگر این است که کاربران ایرانی به صفحه این بازیگر ترکیه ای نیز رفته و به او و صدف طاهریان توهین کرده اند و بعضی نیز تبریک گفته اند.

صدف طاهریان نیز نسبت به این نظرات, جمله زیر را نوشته است:

‘ ‘  آنها را با موفقیت ات بکش (از بین ببر) و با لبخند دفن کن! ‘ ‘

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي