پاسخ تند کریمی به علی دایی؛ به شما ارتباطی ندارد

تاريخ : 21 مرداد

علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر یکشنبه شب تراکتورسازی تبریز برابر سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در میکسدزون ورزشگاه فولادشهر اصفهان ضمن بیان این مطلب گفت: به نظرمن بهتر است آقایان عوام فریبی نکنند و اشتباهات و نقایص خودشان را گردن دیگران نیندازند. اگر هم حرفی هست باید مثل دو مرد تشویه حساب کنیم. اینکه بخواهیم با زدن این حرف ها مردم را فریب بدهیم کار درستی نیست. نباید شکست ها و ناکامی هایمان را بیندازیم گردن دیگران.

 

پاسخ تند کریمی به علی دایی؛ به شما ارتباطی ندارد, پورتال خبری فرهنگی گهر

وی ادامه داد: اگر ایشان اعتقاد داشت که در بازی های گذشته به خاطر مصاحبه من تیمش با مشکل مواجه شده است چرا این بار برابر سایپا شکست خورد. این بار که من مصاحبه نکرده بودم. بهتر است آقای دایی تمرکزش را روی تیمش بگذارد و اینقدر به این مسائل نپردازد. من حرف های زیادی برای گفتن دارم اما به احترام هواداران پرسپولیس چیزی نمی گویم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از مصاحبه ای که داشتم خیلی از هواداران پرسپولیس به من پیامک زدند و خواستند که این ماجرا را تمام کنم. من هم تصمیم گرفتم دیگر جوابی ندهم و به احترام هواداران پرسپولیس سکوت کنم. من اگر هم حرفی زدم شخصی بود و به هیچ عنوان در مورد باشگاه پرسپولیس و هوادارانش حرفی نزده ام. البته طرفداران و دوستان آقای دایی مصاحبه هایی کرده بودند که برای من اصلا مهم نیست.

علی کریمی در پاسخ به این پرسش که دایی گفته بود شما در حرف هایتان ثبات ندارید گفت: این حرف ها خنده دار است. به کسی ربطی ندارد که من چه زمانی خداحافظی می کنم. به هر حال این یک تصمیم شخصی است. درست است که من تصمیم احساسی گرفتم اما بعد از اینکه با چند نفر مشورت کردم هرکدام دلیلی آوردند و من برگشتم. همانطور که گفتم این یک موضوع کاملا شخصی است و به کسی ارتباطی ندارد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: آقای دایی بیاید دو کلمه حرفی بزند که به درد مردم بخورد. ما باید حرف هایی بزنیم که به درد مردم بخورد و چیزی برای آنها داشته باشم. ایشان سرمربی پرسپولیس است و باید تمرکزش را روی تیمش بگذارد نه اینکه بیاید و به این مسائل بپردازد.

وی با یادآوری اتفاقاتی که در زمان حضور علی دایی در تیم ملی رخ داده بود گفت: ایشان یادش رفته زمانی که در تیم ملی بود گفت که کریم باقری به تاکتیک من نمی خورد اما بعد از اینکه من اعلام کردم به تیم ملی نمی آیم رفت باقری را دوباره به تیم ملی دعوت کرد. آقا کریم که آن موقع خداحافظی کرده بود اما ایشان او را دوباره دعوت کرد. اینها را می گویم و قضاوت را به مردم می سپارم. آرشیو برنامه نود هم فیلم این اتفاقات را دارد.

وی در مورد اینکه گفته است اسطوره باشگاه پرسپولیس است گفت: شما بروید یک مصاحبه از من بیاروید که گفته باشم من اسطوره هستم. من یک روزی به فوتبال آمده ام و یک روزی هم خواهم رفت. هر چه هم دارم از فوتبال است و بابت بازی که کرده ام پول گرفته ام. هیچ منتی هم سر کسی ندارم. ما باید شجاعت داشته باشیم و تقصرات را گردن بگیریم نه اینکه بیندازیم گردن دیگران.

 

منبع: قدس آنلاین

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي