ویژه برنامه علی ضیا در شب یلدا 94 از شبکه یک

تاريخ : 25 آذر

به تازگی خبرهایی مبنی بر پخش یک ویژه برنامه در شب یلدا ۹۴ با اجرای علی ضیا شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

ویژه برنامه علی ضیا در شب یلدا 94 از شبکه یک, پورتال خبری فرهنگی گهر

سرپرست شبکه یک سیما درباره اقدامات فعلی این شبکه بیان کرد که در حال حاضر سه گروه در شبکه مدیر ندارند که مهمترین اتفاق پیش‌رو انتصاب این مدیران و برخی جابجایی‌ا است.
فضل الله شریعت پناهی سرپرست شبکه یک سیما در حاشیه مراسم رونمایی از «نشان» شبکه تهران که روز گذشته ۲۴ آذرماه برگزار شد درباره برنامه ها و فعالیت های پیش روی شبکه یک گفت: ما فعلا چند مناسبت مهم پیش رو داریم که همه تمرکز خود را روی آنها قرار داده ایم؛ مناسبت هایی چون دهه فجر، انتخابات و نوروز که برای آنها برنامه ریزی می کنیم و تغییراتی را در شبکه برای این منظور خواهیم داشت.
وی ادامه داد: هم اکنون سه گروه «اجتماعی»، «کودک و نوجوان» و «فرهنگ، تاریخ و هنر» مدیر ندارند که باید مدیرانشان انتخاب شوند، همچنین جابجایی‌هایی هم باید داشته باشیم تا بتوانیم با قدرت برنامه ریزی کنیم. با توجه به اینکه از حضور من به عنوان سرپرست شبکه بیشتر از دو روز نگذشته است، من هنوز کمی شوکه هستم و در جریان برخی از اتفاقات هم نبوده ام. بنابراین در حال حاضر مهمترین تصمیم ما تعیین مدیر برای گروه هاست.
سرپرست شبکه یک درباره دلیل رفتن محمد احسانی مدیر سابق شبکه یک بیان کرد: آقای احسانی دلیل رفتن خود را بیان نمی کند اما ما می دانستیم او مدت کوتاهی است که استعفای خود را ارایه کرده است و هرچقدر هم ما مدیران گروه ها و حتی معاون سیما از او خواستیم که به حضورش ادامه دهد، وی مطالبی را بیان کرد و براساس آنها نخواست به همکاری اش ادامه دهد. شما شخصیت آقای احسانی را می شناسید، وی اهل اخلاق و ادب و ماخوذ به حیاست و عادت ندارد مساله ای را به شکل عمومی بیان و یا جنجال به پا کند، برعکس او تلاش می کند تا مسایل شخصی خود با سازمان را در جایی بیان نکند.
شریعت پناهی با اشاره به واکنش احسانی در برابر مشکلات وی در سازمان صداوسیما اظهار کرد: افراد در برابر مشکلات یا کنار می کشند و یا به نوعی به کار خود ادامه می دهند و آقای احسانی بهتر دانست که در کنار کار باشد و یا در جایی دیگر از سازمان صداوسیما همکاری کند. به هرحال سازمان حتما از تجربیات وی استفاده می کند.
وی در پایان درباره ویژه برنامه شب یلدا با اجرای سیدعلی ضیاء و برنامه «امشب» توضیح داد: قرار بود برنامه «امشب» دوباره از شبکه یک شروع شود و به نوعی زمینه ویژه‌برنامه تحویل سال باشد اما این اتفاق رخ نداد. سیدعلی ضیاء در شب یلدا برنامه ای را اجرا خواهد کرد و برای برنامه های دیگر در ایام دهه فجر، انتخابات و یا نوروز هنوز برنامه ریزی نشده است که باید بررسی شود و بعد بیان کرد. همچنین باید مشخص شود که ضیاء در ویژه برنامه نوروز خواهد بود یا خیر.
آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي