وین رونی به پاری‌سن‌ ژرمن پیوست

تاريخ : 27 فروردین

ایسنا: روزنامه سان از پیوستن وین رونی به پاری‌سن‌ژرمن در ازای ۲۵ میلیون پوند خبر داد.

هرچند سرآلکس فرگوسن بارها اعلام کرده است، وین رونی فروشی نیست و اجازه نخواهد داد، اولدترافورد را ترک کند ولی روزنامه سان انگلیس فاش کرد، پاری‌سن‌ژرمن با این مهاجم ملی‌پوش به توافق نهایی رسیده و با ۲۵ میلیون پوند او را جذب کرده است.

وین رونی به پاری‌سن‌ ژرمن پیوست, پورتال خبری فرهنگی گهر

این روزنامه انگلیسی همچنین نوشت که پاری‌سن‌ژرمن علاوه بر رونی می‌خواهد، نانی را هم به خدمت بگیرد و حاضر است برای او هم ۱۵ میلیون پوند پرداخت کند.

میشل مولان، مجری برنامه تلویزیونی”اسپورت” فرانسه هم انتقال رونی به پاری‌سن‌ژرمن را تایید کرد و گفت: می‌خواهم به نقل از منابع موثق برای شما اعلام کنم که رونی فصل آینده با پیراهن‌ پاری‌سن‌ژرمن بازی خواهد کرد و در کنار ابراهیموویچ زوج خط حمله این تیم خواهد بود.

رونی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ندرخشیده و تنها ۱۲ گل به ثمر رسانده است. پس از پیوستن فان‌پرسی به شیاطین سرخ موقعیت رونی تا حدودی متزلزل شده است. رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در روزهای اخیر از علاقه فرگوسن به جذب فالکائوی کلمبیایی خبر دادند که در این صورت جدایی رونی بیش از پیش قوت خواهد گرفت.

منچستریونایتد که با ۸۰ امتیاز یکه‌تازه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است، در فصل جاری در خط حمله نمایش بسیار خوبی داشته است و با زدن ۷۳ گل در ۳۲ بازی بهترین خط حمله را دارد. در خط حمله این تیم بازیکنانی چون فان‌پرسی، رونی، هرناندی و دنی ولبک بازی می‌کنند.

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي