ویرایش جالب و طنز عکس ها با اپلیکیشن Baldy : Bald Photo Editor

[ad_1]
برنامه های زیادی هستند که به ادیت فوری عکس می پردازند که هدف اصلی این برنامه نمایش عکس نهایی با تصویری کاملا متفاوت اب فرد است به طور مثال قرار دادن سبیل ، مو ، دماغ گنده ، ابرو پهن و … برای افراد که بیشتر جنبه مفرح بخش دارد

Baldy : Bald Photo Editor اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به کمک آن می‌توانید تصاویر خود را به سبکی فانتزی و طنزآمیز ویرایش کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.

تاکنون در زومیت اپلیکیشن‌های بسیاری را در زمینه‌ی ویرایش حرفه‌ای تصاویر خدمت شما معرفی کردیم که همگی در هرچه جذاب‌تر کردن تصاویر فعالیت داشته‌اند. در این بین اما اپلیکیشن‌هایی نیز وجود دارند که هدف آن‌ها بهتر کردن یک عکس نیست و بیشتر در زمینه‌ی سرگرمی و طنز مشغول هستند. Baldy : Bald Photo Editor یکی از این اپلیکیشن‌ها برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید سر خود یا دوستانتان را کچل کرده یا با جایگزینی بینی، گوش و… با اشکال عجیب و طنزآمیز، عکس‌های خود را به تصاویری خنده‌دار تبدیل کنید.

ویرایش جالب و طنز عکس ها با اپلیکیشن Baldy : Bald Photo Editor

نحوه‌ی کارکرد برنامه به این صورت است که ابتدا باید عکسی را از گالری گوشی فراخوانی کنید تا این برنامه به صورت خودکار اقدام به شناسایی صورت و سر شما کند. بعد از این مرحله لیست آیتم‌های قابل استفاده برای سر، بینی و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید با انتخاب و اعمال آن‌ها روی عکس، تصاویر جالب را به وجود بیاورید. شما می‌توانید برای دانلود این برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید.

[ad_2]

لینک منبع

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه