ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد 97

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 شروع شده است و تا 3 اسفند مهلت دارد. بعضی از شرکت کنندگان ارشد 97 پس از تکمیل ثبت نام متوجه ایراداتی در اطلاعات خود می شوند اما این مشکل راه و چاره ای دارد به جز زمان اعلامی پس از پایان ثبت نام هنگام ثبت نام هم امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد 97

زمان ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 در بازه های زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش فرصت خواهند داشت برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد اقدام نمایند . در صورتی که داوطلب متوجه اشتباه در اطلاعات ثبت نامی شده و زمان ثبت نام به اتمام نرسیده باشد می تواند با مراجعه مجدد به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید . اما در صورت پایان مهلت ثبت نام می بایست منتظر اطلاعیه های بعدی سازمان سنجش در خصوص ویرایش اطلاعات باشد . سال گذشته این سازمان در یک بازه زمانی 3 روزه در اسفند ماه امکان مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نام را در اختیار داوطلبان قرار داد . هم چنین به داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام نشده بودند فرصت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد داده شد . امسال نیز در یک بازه زمانی چند روزه از 30 بهمن ماه لغایت 3 اسفند ماه 96 این امکان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . از این رو توصیه می کنیم حتما دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 را با دقت مطالعه کرده و با آگاهی و دقت بالا برای ثبت نام و ویرایش اقدام نمایید .

متقاضیانی که در بازه زمانی 30 بهمن ماه لغایت 3 اسفند ماه 96 قصد ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود را دارند ، می بایست در این زمان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بر روی لینک ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 97 کلیک کنند . این داوطلبان پس از ورود به سامانه ثبت نام و انتخاب گزینه ” قبلا ثبت نام کرده ام “ مجاز به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود خواهند بود .

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97

با توجه به تاثیر معدل کارشناسی در اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ، سازمان سنجش فرصتی را در اختیار آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی بوده و میانگین واحدهای گذرانده خود را تا زمان ثبت نام درج نموده اند قرار خواهد داد . لذا این داوطلبان می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97 نسبت به ویرایش معدل خود تا تاریخ 30 بهمن 96 اقدام نمایند .

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 پس از دریافت کارت

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد احتمال دارد در زمان دریافت کارت خود از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، متوجه برخی اشکالات در کارت خود شوید. مثلا اشتباه در گروه آزمایشی که قرار است در آزمون آن شرکت کنید و یا اشتباه در اطلاعات شخصی ( مانند شماره شناسنامه و …) یا ثبت نامی شوید. دقیقا از زمان اتتشار کارت ورود به جلسه باجه های رفع نقص کارت نیز در سرتاسر کشور فعال می شوند که جهت رفع نقص اطلاعات درج شده بر روی کارت خود می توانید به آن باجه ها مراجعه و نسبت به رفع نقص کارت اقدام نمایید. آدرس باجه های رفع نقص در زمان انتشار کارت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه