وقتی رامبد جوان جوگیر می شود+اختتامیه جشنواره جام جم

فارس:مراسم اختتامیه دومین جشنواره جام جم شب گذشته با حضور سید عزت الله ضرغامیی رئیس رسانه ملی، علی دارابی معاون سیما، حسن اسلامی مهر مدیر مرکز سیمافیلم، مهدی فرجی مدیر شبکه یک، علی بخشی زاده، مدیر شبکه دو، مجید زین العابدین مدیر شبکه سه، سعید مقیسه مدیر شبکه تهران، مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه شما و جمع کثیری از هنرمندان سینما و تلویزیون در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد که از حواشی جالب توجهی برخوردار بود که برخی از آنها را در ادامه می خوانید:

-این مراسم مانند بیشتر مراسم هایی که در کشورمان برگزار می شود، با تاخیر آغاز شد.

-اجرای این برنامه بر عهده محمدجعفر خسروی بود که ضرغامی در بخشی از سخنانش از او به عنوان مجری دقیق، باسواد و حرفه ای یاد کرد.

-ضرغامی در این برنامه عنوان کرد که به دلیل بیماری صدایش گرفته است.

-در این مراسم با خانواده های شهیدان عباس بابایی، حسن تهرانی مقدم، حسن باقری و صیاد شیرازی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد. حاضران در مراسم به احترام شهدا دقایقی ایستادند.

-قرائت بیانیه هیات داوران برعهده شهره لرستانی بود که در حین خواندن چندین بار صدایش گرفت و منجر به توپوق های پیاپی شد.

-ملیکا زارعی(خاله شادونه) با همان لباسی که برای بچه ها برنامه اجرا می کند به مراسم آمده بود.

-داریوش ارجمند، ‌ایرج طهماسب‌، حمید جبلی‌، سیروس مقدم‌، محمدرضا شریفی‌نیا،‌ رویا تیموریان‌، شهره لرستانی‌، امیر جعفری‌، ریما رامین‌فر،‌ حسین سهیلی‌زاده‌، علیرضا افخمی‌ و محمدرضا ورزی از جمله هنرمندانی بودند که جشنواره به صورت ویژه از آنها قدردانی کرد.

-قدردانی از محمدعلی کشاورز نیز که از سوی ضرغامی سالارترین پدر تئاتر ایران خوانده شد، بخش دیگری از مراسم بود. کشاورز به دلیل بیماری برایش سخت بود که به روی سن بیاید و ضرغامی به احترام او به پایین سن آمد و هدیه استاد کشاورز را به او تقدیم کرد.

-در این مراسم همچین از زنده یاد محمد بیگلری پور تجلیل شد و هدیه این هنرمند فقید به همسرش اعطا شد. به احترام استاد بیگلری پور اولین سرود جمهوری اسلامی ایران برای حضار پخش شد و همگی به احترام وی ایستادند.

-در این برنامه محمد اصفهانی و استاد گلریز به اجرای چند قطعه موسیقی پرداختند. گلریز در این مراسم از خود به عنوان اولین و آخرین خواننده ای که خدمت امام خمینی(ره) رسیده است یاد کرد و خاطراتی هم از دیدار ایشان روایت کرد.

-بخش دیگری از این مراسم به اهدای جایزه به علیرضا خمسه اختصاص داشت. در این بخش او میکروفن به دست چند بیت شعر را درحالی که از میان حاضران عبور می کرد اجرا کرد و زمانی که روی سن رسید اعلام کرد که امشب ۶۰ ساله می شوم.

او در این مراسم گفت: مشغول بازی در سریال پایتخت هستم و از شیرگاه به تهران آمده ام.

-خمسه خطاب به ضرغامی گفت: شما گفتید که صدایتان گرفته است و این به خاطر بیماری نیست بلکه به خاطر آلودگی هواست. من هم صدایم گرفته و مدتی پیش که نزد آقای قالیباف بودیم در این باره صحبت کردیم و ایشان گفتند که کاری که چند مسئول دارد، مسئول ندارد!

-خمسه همچنین به مزاح ادامه داد: امشب نصف جایزه ام را به مادرم می دهم که من را از آسمان به زمین آورد و نیم دیگر آن را به مادرزنم می دهم که کاری کرده که میخواهم از دست او به آسمان فرار کنم.

-رامبد جوان نیز زمان دریافت هدیه اش روی سن گفت از دیدن این همه هنرمند یکجا هیجان زده ام. او به شوخی خطاب به حاضران گفت: فردا همین جمع شام خانه ما.

-داوود میرباقری کارگردان مجموعه مختارنامه و مسعود جعفری جوزانی از جمله دیگر هنرمندانی بودند که در این مراسم حضور داشتند و با سفارش ویژه ضرغامی برای اهدای جوایز روی سن آمدند.

-بهروز شعیبی که جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم تلویزیونی پیش خواهد آمد گرفت، پس از دریافت جایزه اش گفت: من هرچه دارم از زمانی است که دستیار کارگردان بودم و دستیاری افراد بزرگی را کرده ام. وی خطاب به فریدون جیرانی گفت: من چیزهای زیادی از شما یاد گرفتم و جایزه امشب را هم به خاطر شما دارم.

-رویا تیموریان نیز زمان دریافت هدیه اش در سخنانی گفت: من اولین تجربه بازیگری خود را با کارگردانی شروع کردم که بازیگری را مدیون او هستم. من از داوود میرباقری به خاطر اینکه نقش رعنا را در سریال رعنا به من داد تشکر می کنم و امیدوارم یک روز بتوانم دینم را به ایشان ادا کنم.

-محمدجعفر خسروی در بخش هایی از سخنانش از مجریانی نظیر محمد حسینیان، محمدرضا شهیدی فر، فرزاد حسنی و فرزاد جمشیدی یاد کرد

-مسعود فراستی منتقد سینما نیز در این مراسم حضور داشت.

-چهره های بسیاری از هنرمندان در این مراسم حضور داشتند که در ادامه اسامی برخی از آنها می آید: حسن فتحی، اسماعیل عفیفه، مسعود ده نمکی، محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، آناهیتا همتی، پریناز ایزدیار، مرضیه برومند، علی درستکار، جعفر دهقان، کیانوش عیاری، سعید نیک پور، کامران تفتی، مصطفی رزاق کریمی، افسانه پاکرو و …

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه