وضعیت جسمانی بهنام صفوی

تاريخ : 2 تیر

این مطلب از سایت گهر اختصاص دارد به : آخرین وضعیت جسمانی بهنام صفوی
از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

وضعیت جسمانی بهنام صفوی, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

میلاد لطیفی در گفتگویی درباره آخرین وضعیت جسمانی بهنام صفوی خواننده جوان پاپ که از بیماری رنج می‌برد اینگونه گفت: پنجشنبه ۲۸ خرداد ماه به دلیل خستگی شدیدی که بهنام برای تولید کلیپ «خدا» در ویژه برنامه «ماه سپید» داشت، دچار افت فشار شد و ما ناچار شدیم وی را به بیمارستان منتقل کنیم که خوشبختانه با تمهیداتی که از سوی تیم پزشکی بیمارستان صورت گرفت مشکل برطرف شد و او هم اکنون از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: بهنام صفوی هم اکنون مشغول استراحت است و طی روزهای آینده پزشک معالج وی تاریخ نهایی عمل جراحی را اعلام خواهد کرد. البته طبق توصیه های پزشک، بهنام صفوی نباید قبل از عمل جراحی بیش از حد به خود فشار بیاورد. اما به هر حال او به خاطر قولی که برای ساخت کلیپ «خدا» به عوامل سازنده داده بود با جان و دل تلاش کرد تا کلیپ سر تاریخ مقرر به برنامه برسد و همین باعث شد که وی به دلیل بیماری که دارد با فشار زیادی مواجه شود.
لطیفی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: طی روزهای گذشته همانطور که انتظار می رفت شایعات زیادی بعد از انتشار نامساعد بودن اوضاع جسمانی بهنام صفوی در برخی رسانه ها منتشر شد که من از همه طرفداران و دوستداران این خواننده می خواهم اخبار مربوط به بیماری و مراحل درمانی بهنام را از رسانه ها و خبرگزاری های معتبر پیگیری کنند که جلوی هر شائبه ای گرفته شود.

وی در پایان تصریح کرد: بهنام هم اکنون در وضعیت روحی بسیار خوبی قرار دارد و نزدیکان او می دانند در این دو سالی که از این ضایعه رنج می برد، خیلی ها از بیماری او خبر نداشتند و وی در کمال آرامش مراحل درمان را با دارو طی می‌کرد. به هر ترتیب من باز هم از همه طرفداران می خواهم در کمال آرامش فقط برای سلامتی بهنام صفوی دعا کنند.

بهنام صفوی متولد سال ۶۲ در شهر شیراز است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رسانده است. وی موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد.
صفوی سال ۸۵ با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از این اثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه، آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال ۹۱ آلبوم «آرامش» و در سال ۹۳ آلبوم «فوق العاده» را روانه بازار موسیقی کرد. برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي