ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه

دسته بندي : عمومی,⭐ اخبار
تاريخ : 24 بهمن

احد وظیفه در گفت‌و‌گو افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعدازظهر چهارشنبه در استان‌های فارس،‌ هرمزگان و کرمان افزایش ابر، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و درمناطق مرتفع بارش برف رخ خواهد داد و خلیج‌فارس در این روز مواج می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت در استان‌های گلستان و شرق مازندران نیز شاهد بارش خفیف و پراکنده خواهیم بود.

ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه, پورتال خبری فرهنگی گهر

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در روز پنجشنبه نیز در شر ق استان هرمزگان و جنوب استان سیستان و بلوچستان بارش پراکنده ادامه یافته و بتدریج از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

به گفته وظیفه، از پنجشنبه تا شنبه هفته آینده جوی پایدار در کشور حاکم خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت هوای تهران طی روزهای آینده اظهار کرد: در روز پنجشنبه برای استان تهران دمای حداقل ۲ و حداکثر ۱۱ درجه سانتیگراد با آسمانی صاف در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی خواهد بود که دمای تهران به حداقل ۳ و حداکثر ۱۳ در جه سانتیگراد خواهد رسید.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در خصوص سردترین نقاط کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه اظهار کرد:‌در روز پنجشنبه چهارمحال و بختیاری و همدان با ۸- و آذربایجان شرقی، استان زنجان، کرمان و کهکیلویه و بویراحمد با ۵- درجه سانتیگراد سردترین استان‌های کشور هستند. در روز جمعه نیز استان‌های همدان و چهارمحال و بختیاری با ۷- درجه سانتیگراد سردترین استان‌های کشور خواهند بود.

منبع: ایسنا

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي