واکنش علی نصیریان به بازار سیاه بلیت نمایش اعتراف

تاريخ : 5 مرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر واکنش علی نصیریان به بازار سیاه بلیت نمایش اعتراف  را در ادامه می خوانید

واکنش علی نصیریان به بازار سیاه بلیت نمایش اعتراف, پورتال خبری فرهنگی گهر

واکنش علی نصیریان به بازار سیاه بلیت نمایش اعتراف

علی نصیریان بازیگر نمایش «اعتراف» که این شب‌ها در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود با اشاره به استقبال زیاد مخاطبان بیان کرد:
«من هم شاهد این میزان استقبال هستم و آنچه را که درباره فروش بلیت‌ها مطرح شده است شنیده‌ام، اما خیلی دوست ندارم چنین بازار سیاهی ایجاد شود. اگر قرار است بلیت گران فروخته شود شاید خوب باشد که به صورت همت عالی مبالغی برای مراکز خیریه‌ یا مثلا کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص صرف شود. برای من باعث افتخار است که با بازیگری در تئاتر، سینما و سریال‌های تلویزیونی با دو، سه نسل ارتباط برقرار کردم و این روزها با بازی در نمایش «اعتراف» این ارتباط با نسل سوم و کسانی که نوه‌های من هستند نیز برقرار شده است که این برایم خیلی جذاب و جالب است چون آن‌ها کسی را که مربوط به حدود هفت دهه قبل بوده و در تئاتر کار می‌کرده می‌بینند که با نسل‌های بعدی روی صحنه بازی می‌کند.
این اتفاق برای خود من هم گیراست به همین دلیل بازی در این کار را قبول کردم و تمام فشاری را که با بیش از ۸۰ سال سن تحمل می‌کنم به خاطر ارزش‌هایی است که در ارتباط با مردم می‌بینم، چرا که فکر می‌کنم جوان‌های مملکت می‌توانند با گذشتگان خود آشنا شوند که چطور بودند، چطور کار می‌کردند، چه شیوه‌ای دارند، چگونه بازی می‌کنند و با نسل‌های بعدی خود چطور هماهنگ می‌شوند.

نصیریان همچنین یادآور شد که این نمایش احتمالا تا دهه اول شهریورماه روی صحنه خواهد بود چون پس از آن جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی آغاز می‌شود و بعد هم ماه محرم در پیش است اما با این حال هنوز تاریخ دقیقی برای پایان اجرای این نمایش مشخص نشده است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي