واکنش شدید احسان علیخانی به خبر درگذشتش

احسان علیخانی بعد از انتشار شایعه درگذشتش، واکنش شدیدی نشان داد که در ادامه می خوانید.

واکنش شدید احسان علیخانی به خبر درگذشتش

احسان علیخانی به خبر كذب تلويزيون درباره  فوتش واکنش نشان داد و گفت: مادرم پس از شنیدن این خبر در بيمارستان بستري شد. اگر شغل دیگری بلد بودم، همین امروز این کار را کنار می‌گذاشتم.
این مجری افزود: پس از اعلام خبر مرگم از شبکه ورزش، مادرم به‌دلیل افت فشار در بیمارستان بستری شد.
***

شهرام شکیبا از همکاران احسان علیخانی خبر درگذشت این مجری تلویزیون را تکذیب کرد.

در حالی که در چند ساعت اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد که احسان علیخانی مجری تلویزیون به دلیل تصادف درگذشته است پیگیری های مهر حاکی از آن است که این خبر صحت ندارد.

شهرام شکیبا از همکاران علیخانی در گفتگو با مهر تاکید کرد: خبر تصادف و درگذشت احسان علیخانی شایعه ای بیش نیست. چند دقیقه پیش با او صحبت کرده و جویای حالش شدم.

توبیخ مهدی توتونچی مجری گوینده خبر درگذشت احسان علیخانی

آرش موساییان، تهیه کننده ویژه برنامه المپیک ریو ۲۰۱۶ شبکه ورزش در خصوص اعلام شایعه فوت احسان علیخانی توسط مهدی توتونچی مجری این برنامه گفت: ما هم از بروز این اتفاق دربرنامه ناراحت هستیم و باید بگویم من به عنوان تهیه کننده اصلا اطلاع نداشتم که توتونچی می‌خواهد چنین خبر کذبی را روی آنتن زنده اعلام کند.

وی افزود: به همین خاطر هم به سرعت بعد از این بخش خبر را تکذیب کردیم تا دوستان را از نگرانی دربیاوریم.

موسائیان تاکید کرد: این گزارشگر توبیخ شده است و مدیران ارشد هم به سرعت این توبیخ را انجام دادند و قطعا از این اتفاق به سادگی عبور نخواهند کرد.

وی ادامه داد: از آنجایی که توتونچی تنها گزارشگر اعزامی به این مسابقات است، نمیتوانیم که به او بگوییم که دیگر حق گزارش ندارد. باید هر توبیخی صورت میگیرد بعد از مسابقات باشد تا مخاطبان از گزارش و پوشش این مسابقات توسط ایشان محروم نشوند.

موساییان در پایان گفت: توتونچی از گزارشگران باسابقه است و از ایشان بعید است که همچنین خبری را بدون هیچ تحقیقی روی آنتن اعلام کنند.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه