واکنش سعید نعمت الله به صحبت های بهناز جعفری

تاريخ : 26 خرداد

در این قسمت از بخش فرهنگی پورتال گهر جزییات خبر واکنش سعید نعمت الله به صحبت های بهناز جعفری  را در ادامه می خوانید

واکنش سعید نعمت الله به صحبت های بهناز جعفری

نشست خبری سریال زیر پای مادر در حالی برگزار شد که حواشی زیادی داشت و بهناز جعفری بازیگر نقش آتنه در این نشست به دفاع از سریال زیر پای مادر صحبت های جنجالی با خبرنگاران داشت .بهناز جعفری

در پی این حواشی سعید نعمت الله نویسنده این فیلم به دفاع از بهناز جعفری پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

سعید نعمت الله با انتشار این عکس درباره بهناز جعفری نوشت:

بهناز جعفری بودن کار سختیه …. کار هرکسی نیست بهناز بودن…..

واکنش سعید نعمت الله به صحبت های بهناز جعفری, پورتال خبری فرهنگی گهر

نشست خبری سریال زیر پای مادر روز گذشته با حضور عوامل این سریال و بازیگرانی چون بهناز جعفری ، درسا بختیاری ، مجید نوروزی و علیرضا آرا برگزار شد. هر یک از عوامل سریال از بهرنگ توفیقی به عنوان کارگردان این فیلم تا زینب تقوایی تهیه کننده این فیلم در این مراسم صحبت هایی کردند اما این نشست در پایان با حواشی زیادی روبه رو شد . بهناز جعفری بازیگر نقش آتنه در سریال زیر پای مادر در پاسخ یکی از خبرنگاران با لحنی تند و با ناراحتی پاسخی داد که لحظات پایانی این نشست را به حاشیه کشاند و نویسنده این فیلم سعید نعمت الله در دفاع از بهناز جعفری گفت :بهناز جعفری بودن کار سختی است….

بهناز جعفری با بیان این مطلب که شما خبرنگاران بی سواد هستید و متاسفانه کل منتقدان و فضای نقد کشور بی سواد هستند، به سوالات مطرح شده ازسوی خبرنگاران در این نشست انتقاد کرده و گفت:نشانه این بی سوادی همین نشست امروز است که در آن هیچ سوالی درباره شخصیت پردازی و نحوه بازی و شخصیت از من پرسیده نشد.

در ادامه؛ خبرنگاران با بیان این مطلب که این مراسم نشست خبری است نه نشست نقد و بررسی؛ به دفاع از پرسش های خود پرداختند که بهناز جعفری از این پاسخ قانع نشد و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي