واکنش رضا صادقی به حرف های سیروان خسروی در دید در شب

سیروان خسروی در برنامه دید در شب رضا رشیدپور حرف هایی را در مورد را صادقی ابراز کرد. در این مطلب واکنش رضا صادقی به حرف های سیروان خسروی در دید در شب را منتشر می کنیم.

واکنش رضا صادقی به حرف های سیروان خسروی در دید در شب

صحبت‌های سیروان خسروی در برنامه «دید در شب» رضا رشیدپور جنجال‌های زیادی به‌پا کرد تا جایی که رضا صادقی را هم مجبور به واکنش کرد.

سیروان خسروی در این برنامه گفته است: قطعه «وایسا دنیا» اگر تنظیم من نبود، آهنگ معروفی نمی‌شد.

آلبوم «وایسا دنیا» از آلبوم‌هایی بود كه در زمان انتشارش به شدت مورد توجه مخاطبان موسیقی قرار گرفت. استقبال از قطعه «وایسا دنیا» به حدی بود كه این قطعه خیلی زود به هیت تراک آن سال تبدیل شد و باعث شد خیلی‌ها آهنگساز و تنظیم‌کننده این قطعه را تحسین كنند.

اما سیروان بابت عدم درج نامش به عنوان تنظیم‌کننده این اثر در شناسنامه آلبوم صادقی، به شدت به رضا صادقی تاخت و او را متهم كرد كه می‌خواسته این قطعه را به نام خودش منتشر كند و همین باعث شده از درج نام او در شناسنامه آلبوم «وایسا دنیا» طفره برود. اظهارات سیروان خیلی زود رسانه‌ای شد و در حالی كه پیش‌بینی می‌شد رضا صادقی در مورد این اتهامات واكنشی جدی از خود نشان دهد، صادقی سكوت كرد و تا یک سال پس از این صحبت‌ها هیچ جوابی به سیروان نداد.

یك سال پس از انتشار این اظهارات از سوی سیروان، صادقی بالاخره دراین‌باره به حرف آمد.در نهایت این گله‌ها آنقدر به طول انجامید تا به مصاحبه جنجالی سیروان در برنامه رشیدپور رسید و صادقی هم در پایان با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش این‌طور غائله را ختم کرد.

صادقی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: حتما اگه وایسا دنیا رو کس دیگه تنظیم می‌کرد به این خوبی نمی‌شد. موافقم. همیشه گفتم آفرین پسر، هم سن و هم تجربه به همه ثابت کرده که باید گذشت.

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه