واکنش دیدنی قلعه نویی به جدایی جباری

تاريخ : 17 تیر

واکنش امیر قلعه نویی به خبر جدایی بازیکن محبوبش از تیم خبری ویژه است. سایت فوتبال ایران روز گذشته نوشت میرشاد ماجدی سرپرست استقلال اولین نفری بود که خبر جدایی مجتبی جباری را به گوش امیر قلعه نویی رساند.

واکنش دیدنی قلعه نویی به جدایی جباری, پورتال خبری فرهنگی گهر
میرشاد که انگار منتظر شنیدن چنین خبری بود سمت امیر قلعه نویی و همکارانش رفت و گفت: «آقا می دانید چی شده؟! می گویند مجتبی با سپاهان قرارداد امضا کرده است. انگار ماجرا جدی است.»

قلعه نویی قدری مکث می کند و از میرشاد می پرسد: «ته و توی خبر را در بیاورید ببینید درست است یا نه.» بعد میرشاد دوباره با ایران تماس می گیرد. ظاهرا تماسی داشته با یکی از مسئولان باشگاه استقلال: «آقا، امیرخان می گوید خبر درست است.» بعد می شنود: «بله، جباری رفت سپاهان.»

میرشاد تلفن را قطع می کند و درحالی که مجید صالح، ایمان عالمی، کریم بوستانی و حمید بابازاده منتظر شنیدن خبر بودند، میرشاد می گود: «آقا کار تمام شده، رفته سپاهان.»

واکنش قلعه نویی هم در نوع خودش جالب است. او می گوید: «رفت به سلامت. من برای داشتن هیچ بازیکنی التماس نمی کنم حتی اگر جباری باشد. حتما صلاحش این بوده که برود. من با زور و التماس هیچ بازیکنی را نگه نمی دارم.»

قلعه نویی ادامه می دهد: «هر کسی دلش با من و همکارانم و باشگاه استقلال نیست، هر کسی کار کردن در این جمع را دوست ندارد می تواند برود. من به کسی التماس نمی کنم بماند. این جایگاه استقلال است و امثال من که زمانی بازیکن بودم خیلی آمده و رفته اند. بازیکنان می آیند و می روند. مربیان می آیند و می روند اما آنها که می مانند مردم هستند. بزرگتر از مردم که هویت این باشگاه هستند به نظر من وجود ندارد.»

قلعه نویی در اوکراین از تمام اردونشین ها می خواهد ماجرای جباری را دیگر تمام کنند و درباره این بازیکن حرف نزنند.

 

منبع: روزنامه تماشا

 

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي