واکنش آزاده نامداری به ممنوع التصویر شدن علی ضیا

تاريخ : 14 آبان

همانطور که می دانید علی ضیا چند روزی است به دلیل منتشر شدن فیلمی از او ممنوع التصویر شده است. بازیگران و هنرمندان به این اتفاقات واکنش نشان دادند. در این مطلب واکنش آزاده نامداری به ممنوع الکار شدن علی ضیا را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

واکنش آزاده نامداری به ممنوع التصویر شدن علی ضیا, پورتال خبری فرهنگی گهر

آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما، با توجه به ممنوع التصویری علی ضیا در تلویزیون با اشاره به این‌که او باید از تیمش محترمانه‌تر طرفداری می‌کرد، معتقد است عذرخواهی او درباره این ماجرا کافی بوده و می‌توانست ماجرا به این جا کشیده نشود.

هفته پیش، خبر روی آنتن رفتن برنامه «امشب» با اجرای علی ضیا از سوی شبکه یک سیما منتشر شده بود که حالا با وضع پیش آمده برای مجری این برنامه، تکلیف این برنامه نیز نامشخص است.

آزاده نامداری، مجری سری برنامه‌های «خانومی که شما باشی»، درباره ماجرای ممنوع التصویری علی ضیا، به آی‌سینما می‌گوید: «من آن قدری که باید از ماجرا مطلع نیستم. اما فکر می‌کنم، تمام ماجرا این است که عده‌ای در یک کافه جمع شده بودند و فوتبال تماشا می‌کردند. همه ما عکس‌العمل‌های خاصی مثل این را در فضای خصوصی و خانواده خود داریم، چون اصولا آدم‌هایی احساسی هستیم.»

نامداری در ادامه نکته‌ای را مطرح می‌کند که به عامل انتشار این فیلم بازمی‌گردد:«حالا این‌که چه کسی این فیلم را گرفته و منتشر کرده نیز موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. باید از نظر جامعه‌شناسی و روانشناسی فکر کنیم که چرا باید کسی از حریم شخصی یک هنرمند فیلم بگیرد و با انتشار آن باعث این‌همه ماجرا بشود؟» البته نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما نیز با طرفداری از ضیا، در یکی از پست‌های اینستاگرامش فیلم‌برداری و منتشر کردن اتفاقات فضای خصوصی هنرمندان را وحشتناک خوانده بود.

این مجری صدا و سیما، معتقد است که مجری‌ها گرچه نماینده تلویزیون قلمداد می‌شوند اما هرکدام زندگی شخصی و عقاید خاص خودشان را دارند. به گفته او، طرفداری از یک تیم فوتبال کم‌ترین حق یک مجری صدا و سیماست:«حرکت آقای ضیا هم حرکت قشنگی نبوده است. مثلا من خودم استقلالی هستم و دوست ندارم کسی درباره تیمم و مربی استقلال چنین برخوردی داشته باشد. اما می‌خواهم بگویم در نهایت هیچ‌کدام از مجری‌ها قرار نیست الگویی برای جامعه باشند. بلکه می‌توانند عقاید خود را بیان کنند، البته این مجری هم می‌توانست محترمانه‌تر از تیمش طرفداری کند.»

نامداری با بیان این‌که عذرخواهی علی ضیا از پرویز مظلومی می‌توانست در این‌باره کافی باشد، می‌گوید:«از تصمیم‌گیری‌های کلان درباره این موضوعات خبر ندارم؛ اما فکر می‌کنم ممنوع‌التصویری مجری «امشب» هم موقتی باشد. البته این‌ها نظر شخصی من است.»

او در پایان می‌گوید: «همه ما در خانه و آدم‌های دور و برمان چنین رفتارهایی را دیده‌ایم. اساسا فکر نمی‌کنم آقای ضیا قصد توهین داشته‌اند و حتما از دستشان دررفته که به سرعت هم عذرخواهی کرده اند و واقعا می‌توانست کفایت کند.»

نامداری که به تازگی تجربه بازی در فیلم سینمایی «نسیم» به کارگردانی پرویز شهبازی را داشته و مدتی است در تلویزیون حضور ندارد، در این مدت پیشنهادهایی برای بازیگری در تئاتر و سینما داشته است. البته او می‌گوید تا وقتی نمایش فیلم «نسیم» در جشنواره فیلم فجر و بازخوردهای آن را نبیند، بازی در فیلم دیگری را نخواهد پذیرفت. نامداری، در حال حاضر به تحصیل در مقطع دکتری روانشناسی بالینی مشغول است که این‌روزها وقتش را صرف درس‌ خواندن و تحقیق در این رشته می‌کند.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي