واقعیت هایی درباره ردپای شیطان بر روی کره زمین

دسته بندي : 💥 سرگرمی,عجایب
تاريخ : 26 تیر

واقعیت هایی درباره ردپای شیطان

ردپای شیطان یک ادعای واقعی است! بسیاری از ما انسان ها به خوبی می دانیم که واقعیت و افسانه ها با یکدیگر مرتبط هستند و بر اساس بسیاری از واقعیت ها افسانه شکل گرفته است. افسانه هایی که هر یک دنیایی از ترس و وحشت را در خود دارند.

واقعیت هایی درباره ردپای شیطان بر روی کره زمین, پورتال خبری فرهنگی گهر

در میان افسانه هایی که به جای پاهای عجیب و غریب مربوط اند، افسانه های رد پای شیطان محبوبیت بیشتری دارند. گفته می شود که “جای پاهای شیاطین” شبیه به جای پای حیوانات سم دار است و در مکان هایی یافت می شوند که هیچ کس تصورش را هم نمی تواند بکند. این شکاف ها یا رد پا ها، در طی سال ها به عنوان موضوعی عجیب در رسانه ها مطرح شده اند و بسیاری از افراد به مطالعه آن ها پرداخته اند تا بتوانند یک توضیح منطقی برای وجود آن ها بیاورند. با این حال، هنوز هم کسی نتوانسته است از رمز و راز رد پای شیطان سر در بیاورد. در این جا با برخی از این جای پاها آشنا می شویم.

ردپای شیطان بر روی کره زمین

DER TEUFELSTRITT در شهر مونیخ آلمان

“Der Teufelstritt” در کلیسای جامع شهر مونیخ در کشور آلمان قرار دارد. این کلیسا که متعلق به قرن ۱۵ میلادی است، امروزه محل سکونت اسقف اعظم مونیخ است. این کلیسا در طول ۲۰ سال در بین سال های ۱۴۶۸ تا ۱۴۸۸ و به وسیله Jorg von Halspach معمار مطرح آن دوران ساخته شده است. یکی از عجیب ترین جاذبه های این کلیسا، جای پای عجیب و غریبیست که به رد پای شیطان شهرت دارد. طبق برخی از افسانه های محلی، در هنگام ساخت این کلیسا، با مشکل کمبود بودجه مواجه شدند، معمار بنا برای به پایان رساندن ساخت آن، با شیطان معامله ای می کند و کار ساخت کلیسا را به پایان می رساند.

شیطان از معمار کلیسا می خواهد که هیچ پنجره ای در دیوارهای کلیسا نسازد تا نور نتواند راهی به داخل آن پیدا کند. پس از پایان عملیات ساخت کلیسا، دوباره سر و کله شیطان پیدا می شود تا ببیند که معمار به قول خود عمل کرده است یا نه! شیطان متوجه می شود که چند پنجره در دیوارها وجود دارند، به همین دلیل با عصبانیت جای پی خود را بر روی کف کلیسا حک می کند. این ردپای سیاه، امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری شهر مونیخ شناخته می شود.

CIAMPATE DE DIAVOLO” در کشور ایتالیا

” CIAMPATE DE DIAVOLO” بر روی کوه آتفشانی Roccamonfina در ایتالیا حک شده است. در اینجا مجموعه ای از رد پاهای فسیل شده وجود دارند، که بر روی آتشفشانی که تا قرن ۱۸ ام فعال بوده، تشکیل شده اند. طبق نظر محلیانی که این رد پاها را کشف کردند، شیطان از طریق این آتشفشان، از جهنم به زمین سفری داشته و رد پاهایش بر روی این کوه ها باقی مانده است. این رد پاها برای دانشمندان هم بسیار جذاب هستند. چرا که به عقیده آن ها، این رد پاها حدود ۳۵۰ هزار سال قبل و به وسیله یک گونه انسان اولیه که شبیه به گوریل بوده ایجاد شده اند. تا قبل از کشف رد پاهای ۸۰۰ هزار ساله در انگلستان، این رد پاها قدیمی ترین ردپاهای کشف شده از انسان در خارج از قاره آفریقا بودند. اینکه چرا انسان هایی در آن زمان تا اینقدر به دهانه یک آتشفشان نزدیک شده اند، سوالیست که دانشمندان باید به آن پاسخ دهند.

رد پای شیطان در آمریکا

رد پاهای فسیل شده ای در خانه جلسه منچستر شمالی در منطقه ماین آمریکا وجود دارند. خانه جلسه منچستر شمالی، نه تنها از یک گورستان و کلیسای تاریخی تشکیل شده، بلکه حاوی قطعه سنگی افسانه ایست که می گویند شیطان بر آن قدم نهاده است! طبق افسانه های محلی، گروهی از کارگران ساختمانی مشغول ساخت یک جاده در این منطقه بودند که ناگهان به سنگی بزرگ بر می خورند. این کارگران هر کاری کردند نتوانستند این سنگ عظیم را تکان دهند. یکی از این کارگران تصمیم گرفت با شیطان قرار دادی ببندد و در عوض حرکت دادن این سنگ، روح خود را تسلیم او کند. روز بعد کارگران در کمال تعجب دیدند که سنگ جا به جاشده است. بر روی این سنگ جای پاهایی همچون جای پای حیوانی سم دار مشاهده می شد. از آن روز به بعد، کسی کارگری که روحش را تقدیم به شیطان کرد را ندید!

رد پاهای شیطان در انگلستان

این ردپاهای عجیب و غریب، جایی در شرق کشور انگلستان و جنوب دوون قرار دارد. پس از بارش باران های سنگین در این منطقه، مجموعه ای از رد پاهای عجیب از زیر خاک بیرون آمدند. رد پاهایی که گویی سم داشتند و بین ۴۰ تا ۱۰۰ مایل کشیده شده بودند. محلیان شدیدا عقیده دارند که این رد پاها، رد پای شیطان هستند. این رد پاها، نه تنها بر روی زمین، بلکه بر روی در و دیوار خانه ها نیز مشاهده می شد. این رد پاها از زمان کشف تا کنون، به عنوان یکی از عجیب و غریب ترین پدیده های انگلستان شناخته می شوند و دانشمندان هنوز هم بر روی آن ها مطالعه می کنند.

سرزمین ولگردی های شیطان در امریکا!

سرزمین ولگردی های شیطان در ایالت کارولینای شمالی آمریکا قرار دارد. محلیان این منطقه، مکان مورد علاقه شیطان برای کمپینگ می دانند! در این منطقه حدود ۴۰ رد پای عجیب و غریب پیدا شده است. محلیان همچنین عقیده دارند که اگر یک شیء بزرگ را در مرکز این محوطه قرار دهید، روز بعد آن را در وسط محوطه نخواهید دید. چرا که شیطان آن را در گوشه ای می گذارد تا بتواند در آن محوطه برقصد!

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي