همکاری علی لهراسبی و ساسی مانکن در آلبومش

تاريخ : 17 اسفند

به تازگی خبرهایی مبنی بر همکاری عی لهراسبی و ساسی مانکن شنیده می شود. در این مطلب به جزییات این خبر می پردازیم.

خواننده آلبوم «ربات» در یک همکاری جالب این بار قطعه جدیدش را با ملودی و ترانه «ساسان یافته» (معروف به ساسی مانکن) منتشر کرد.

علی لهراسبی که در آلبوم «تصمیم» و پس از همکاری با «شادمهر عقیلی» حاشیه‌‌ها و سر و صداهای زیادی را در محافل خبری و فضای مجاری به وجود آورده بود و حتی مقطعی را نیز ممنوع الکار بود، اثر جدید خود را در روزهای گذشته با ملودی و ترانه‌ای از ساسان یافته منتشر کرده است.

قطعه «مطمئنم» که در روزهای گذشته منتشر شد، جدید‌ترین اثر این خواننده است که نخستین همکاری لهراسبی و ساسان یافته به حساب می‌آید. این همکاری در حالی اتفاق افتاده که «ساسان یافته» سالهاست که از ایران خارج شده و در کشورهایی چون ترکیه و آلمان به سر می‌برد و کنسرت‌هایی را نیز روی صحنه برده است.

کاور آهنگ جدید علی لهراسبی با شعر و آهنگی از ساسی مانکن

همکاری علی لهراسبی و ساسی مانکن در آلبومش, پورتال خبری فرهنگی گهر

«ساسان یافته» در روز انتشار این اثر در اینستاگرامش درباره قطعه «مطمئنم» نوشت: «قطعه دوست خوبم علی لهراسبی پخش شد. تنظیم این کار اثری از نوید میرزایی است و شعر و ملودی این کار از من است. امیدوارم دوستش داشته باشید.»

علی لهراسبی این روز‌ها در حال تولید آلبوم جدید خود است و چهره‌هایی چون بهروز صفاریان، فواد غفاری، حدیث دهقان و… در این آلبوم با لهراسبی همکاری داشته‌اند.
در این بین گفته می‌شود برخی چهره‌های خاص نیز در این آلبوم با لهراسبی همکاری کرده‌اند که این خواننده هنوز اشاره‌ای به نام همکاران دیگرش در این آلبوم نداشته است.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي