همکاری سامسونگ و موزیلا

سامسونگ برای سیستم عامل تیزن که متعلق به شرکت بزرگ اینتل است برنامه‌های زیادی دارد و قصد سرمایه گذاری بزرگی را بر روی این سیستم عامل دارد. اما به نظر می‌آید که سامسونگ در این راه تنها نیست و کمپانی‌های بزرگ دیگری نیز به این نقشه اضافه خواهند شد.

 سامسونگ می‌خواهد با سیستم عامل‌های رقیب همکاری نزدیکی در مورد تیزن داشته باشد، این خبر از طرف معاون ارشد سامسونگ منتشر شده و گفته که سامسونگ می‌خواهد با موزیلا یک همکاری تیمی را شروع کند و سیستم عامل‌های تیزن و فایرفاکس را به یکدیگر نزدیک کند که این امر ناشی از پشتیبانی برای گسترش HTML5 بر روی هر دو سیستم عامل است.

همکاری سامسونگ و موزیلا, پورتال خبری فرهنگی گهر

فایرفاکس برای سامسونگ رقیبی کوچک است به خصوص که این سیستم عامل گوشی‌های ارزان قیمت را هدف گرفته است، اما همکاری با فایرفاکس برای گسترش سیستم عامل تیزن در گوشی‌های ارزان قیمت علاوه بر گوشی‌های هوشمند گران قیمت هم می‌تواند برای سامسونگ جذاب باشد.

سامسونگ معتقد است که پیوستن این دو سیستم عامل به یکدیگر می‌تواند این دو را به جایی برساند که رقیبانی سرخت برای دو سیستم عامل اندروید و iOS تبدیل کند، نظر شما چیست، آیا سامسونگ با همکاری کردن با موزیلا می‌تواند خود را به رقیبی برای گوگل و اپل در زمینه سیستم عامل موبایلی تبدیل کند؟

 

منبع: جی اس ام

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي