همه چیز درباره فون پد نوت 6 ایسوس، یک دستگاه همه جانبه و قدرتمند

تاريخ : 17 شهریور

با صفحه نمایش بزرگ و قابلیت نوت برداری، فون پد نوت ۶ برای کار و بازی طراحی شده است.

همه چیز درباره فون پد نوت 6 ایسوس، یک دستگاه همه جانبه و قدرتمند, پورتال خبری فرهنگی گهر

ایسوس این برند پیشتاز در زمینه تولید تبلت‌ها، بر روی ساخت فبلت‌ها نیز تمرکز کرده است. فبلت فون پد نوت ۶ که از نامش هم پیداست، جز خانواده نوت‌ها و قلم دارها بوده که در رویداد ایفا ۲۰۱۳ معرفی شد. در متن زیر به بررسی ۵ ویژگی این فبلت می پردازیم.

پردازشگر: فون پد نوت ۶ یک دستگاه قدرتمند با پردازنده اتم Z2580 با فرکانس ۲ گیگاهرتز است که از تکنولوژی Hyper-Threading نیز استفاده می‌کند. این پردازنده ۲ هسته‌ای با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری، سرعت دانلود ۴۲Mbit/s و ۲ گیگابایت رم به این هندست HSPA+ 3G تمام آنچیزی را که در تبلت‌ها و اسماتفون‌های این شرکت وجود دارد یک جا هدیه می‌دهد.

سیستم عامل: در رگ‌های این نوپای ایسوسی سیستم عامل ۴.۲.۲ آبنبات ژله‌ای اندروید جاری است. سیستم عاملی که مناسب ترین نوع موجود در بازار است. با اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی استایلوس، آبنبات ژله‌ای به فون پد کارایی فراتر از انتظار می‌بخشد.

صفحه نمایش: این فبلت مجهز به یک صفحه نمایش ۶ اینچی به نور پس زمینه LED به همراه Supper IPS+ است که از رزولوشن فول اچ دی و چگالی پیکسلی ۳۶۷ppi پشتیبانی می‌کند. تصاویر دقیق هستند و رنگها از روشنایی کافی برخوردارند. زوایای دید گسترده بوده و میزان خوانایی در نور روز ارتقا یافته است. این تصاویر زیبا و قابلیت کار با قلم در ترکیب با تکنولوژی صدایی سونیک مستر و دو بلندگوی تعبیه شده در قسمت جلویی، از این دستگاه یک وسیله همه جانبه برای بازی و سرگرمی می‌سازد.

حافظه: فون پد نوت ۶ با دو حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. بعلاوه قابلیت ارتقا از طریق شکاف MicroSD نیز وجود دارد.

دوربین‌ها: این فبلت مجهز به دو دوربین ۸ و ۱.۲ مگاپیکسلی است. دوربین پشتی قابلیت ضبط فول اچ دی دارد و هیچ صحنه‌ای از چشمان تیز بین این لنز پنهان نخواهد ماند.

در اینکه ایسوس یک کمپانی قدرتمند در تولید تبلتهاست هیچ شکی وجود ندارد، اما آیا این فبلت از خانواده نوت‌ها می‌تواند با دیگر نوت‌های قدرتمند بازار به رقابت بپردازد؟

 

منبع: itresan.ir

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي