همسر نتانیاهو باز هم جنجال آفرید / عکس

پیشکار سابق منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سارا همسر نخست وزیر را متهم کرد که با او رفتار تحقیر آمیزی داشته است و این موضوع روز گذشته بار دیگر دفتر نتانیاهو را وادار به تکذیب کرد.

همسر نتانیاهو باز هم جنجال آفرید / عکس

روزنامه فرانسوی لو فیگارو در اینترنت نوشت: در مدت کمتر از یک ماه دفتر بنیامین نتانیاهو روز چهارشنبه مجبور شد اتهاماتی را که یکی از کارکنان سابق منزل او علیه همسرش مطرح کرده است تکذیب کند. تلویزیون اسرائیل اعلام کرد یکی از پیشکارهای سابق منزل نتانیاهو قصد دارد در دادگاه از همسر نخست وزیر شکایت کند. ژیل الیاهو پیشکار سابق می گوید همسر نتانیاهو با او رفتار تحقیر آمیزی داشته است.

 

وی که دو سال پیش کار در منزل نتانیاهو را کنار گذاشته است خواستار دریافت حدود 500 هزار شکل (واحد پول اسرائیل) غرامت از کارفرمای سابق خود است. وی در شکوائیه خود که در رسانه ها منتشر شده است تاکید می کند که بر کارکنان منزل نتانیاهو ترس حکمفرما بوده و نمونه هایی از رفتار تحقر آمیز را برشمرده است.
این در حالی است که همسر نتانیاهو به بی ثباتی اخلاقی معروف است. در 19 مارس گذشته نیز یک محافظ شخصی سارا نتانیاهو از خانواده نخست وزیر اسرائیل به دادگاه شکایت کرد. روزنامه های اسرائیل اغلب از بی ثباتی های اخلاقی سارا نتانیاهو مطلب می نویسند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست.
در سال 2010 نیز یکی از خدمتکاران زن ، سارا نتانیاهو را متهم کرده بود که او را آزار داده است.

منبع:واحدمرکزی خبر

اشتراک گذاری:
دیگران چه می‌خوانند
ارسال دیدگاه