همسر مهناز افشار اسپانسر تیم استقلال شد؟

تاريخ : 20 تیر

با توجه به حواشی اخیر مهناز افشار و همسرش، از این رو این مطلب از سایت گهر را اختصاص داده ایم به: همسر مهناز افشار اسپانسر تیم استقلال شد؟ .از شما همراهان همیشگی گهر دعوت می کنیم همچنان گهر را همراهی کنید. پیشاپیش از همراهی شما عزیزان سپاسگزایم.

.

همسر مهناز افشار اسپانسر تیم استقلال شد؟, پورتال خبری فرهنگی گهر

.

شرکت متعلق به پسر محمدعلی رامین و همسر مهناز افشار به عنوان اسپانسر روی پیراهن استقلال انتخاب شد.

باشگاه استقلال که پس از انتخاب سرمربی و تکمیل نسبی لیست بازیکنان خود روزهای خوبی را پشت سر می گذارد، این روزها در حال نهایی کردن قرار داد با شرکت بهره بردار و حامی مالی خود است.
آبی پوشان که در فصل پیش روی همانند سال گذشته شرکت توسعه صنایع نوین را به عنوان شرکت بهره بردار خود می بینند، قرارداد با یک شرکت سرمایه گذاری جهت اسپانسرینگ پیراهن خود را به امضا رساندند که در عکسهای منتشر شده از این جلسه حضور یک شخصیت جالب توجه است.
یاسین رامین همسر مهناز افشار ستاره سینما که طی یک سال گذشته پس از ازدواج با این سوپر استار سینما تبدیل به یک شخصیت جنجالی رسانه ای شده است در کنار علی نظری جویباری و شاهرخ سبک دست در این عکس قابل مشاهده است.
اکنون یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد که به نظر می رسد به عنوان اسپانسر پیراهن استقلال در فصل جاری در فوتبال ایران نقش پر رنگی در معادلات استقلال ایفا خواهد کرد باز هم با یک جنجال و حاشیه ای تازه رو به رو است که وی را تبدیل به سوژه جذاب رسانه ها می کند.
بهرام افشارزاده فصل گذشته طی حکمی یاسین رامین را به عنوان مشاور خود منصوب کرده بود.

اما ساعاتی پس از انتشار این خبر در سایتهای خبری، باشگاه استقلال واکنش نشان داد و این خبر را تکذیب کرد.

برخی رسانه ها عنوان کرده بودند همسر مهنار افشار اسپانسر باشگاه استقلال شده است. این خبر با واکنش باشگاه آبی تهران مواجه شد.

سایت رسمی باشگاه استقلال در این مورد نوشت: متاسفانه در ساعات گذشته چند رسانه و سایت خبری از شخصی نام برده‌اند که همسر یکی از هنرپیشگان معروف است و مدعی شده‌اند که وی اسپانسرینگ پیراهن های باشگاه استقلال را برعهده گرفته است و این درحالی است که خبر مذکور به هیچ وجه صحت ندارد و باشگاه استقلال این خبر را تکذیب می کند.

شرکت صنایع نوین همچنان طبق فصل گذشته حامی مالی  باشگاه استقلال است و انتخاب اسپانسری پیراهن نیز در اختیار این شرکت بوده و شرکت توسعه صنایع نوین با فرد یاد شده هیچ قراردادی جهت اسپانسرینگ ندارد.

آخرين هاي اين بخش
ديگران چه مي خوانند
دیدگاه ها
برای ارسال دیدگاه مرتبط با این مطلب کلیک کنید

گـهـر در شبکه هاي اجتماعي